• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Keräiletkö mp-pienoismalleja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Bläkkäriä löytyy ihan 1:12 koottavana Tietonikkarista (pienoismalleja kauppaava liike Helsingissä) Tamiyan tekeleenä ja 1:18 Diecastina Maistolta.
Joo... Tietonikkarista... muistaakseni tänä päivänä 30€ + maalit, liimat ym. tarpeet...

Ai nii... ja mitä tulee noihin valmiisiin pienoismalleihin.. hintaluokkaa alle 50€, niin ne eivät ole "tarkkoja", eli siis yksityiskohdat ovat niinku vähän lelumaisia.

Ja lisää ai nii juttuja  
biggrin.gif
jos tollasen rakennussarjan ostaa ja aikoo maalata metallihohto värillä, niin älkää edes yrittäkö maalata pensselillä, menee pahasti pieleen...jää raitoja ja sit #¤#%taa... eli ruiskulla pitää maalata jos haluaa kunnon jälkeä.

Kolme customia on jo kokoelmissa, sellaisia naisellisia versioita. Yksi ihan oikea pienoismalli. Päätin, että ostan aina, kun vain customi sattuu hollille.

Muuten minun vanhempi likka piirtää (kun ehtii) mun mopottimen kuvan. Viime jouluna piirsi mun yhen tutun pyörän... Aikas taitava, vaikka itse kehunkin....
Haaveena olisi saada sellainen taulukokoelma sen piirtämänä mun kaikista aikaisemmista kulkupeleistä.... Edesmennyt Tyyne
bawling.gif
ja vm.77 tunturi. Jotenkin kun sen saisi nyt innostumaan, taitoa kyllä riittää...
smile_org.gif

Thunderbird löytyy, Maiston "tekele", joka on ihan aunuksen Karjalasta. Yritänkin sitä vähän modata, jos olis aidomman näköinen. Onneks malli 1:1 seisoo kahden metrin päässä työpöydästä...
Thunderbird -52 tekeillä Revellin Tiger 100 sarjasta ja sitten Tamiyan K 100.
Pienoismallit siis enimmäkseen kiinnostaa, ei valmiit...
Ja eBay:stä löytyy kyllä tavaraa vaikka millä mitoin, jos valmiita haluaa.

Onko joku löytänyt jostain VS 1400 intruderin pienoismallin??
Ei oo sattunut silmään, liekkö tehtykään??

Back