Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alleirjoitan Tumen lausunnon... Kemoran pääsuoralla wobbelista lento ja loppu rullaus asfaltilla ja vain ulkokehräs poikki ja sekin siististi... Kenkinä Sidi Vertigo Corsa. Ainakin Sideihin saa varaosina lähes kaikki tuet ja suojat...Miten eroavat? Tukevuudessa varmasti eroa. Nuo Vertebrat näyttävät jopa kökömmiltä kuin Vertigot, jotka eivät tue nekään tarpeeksi - nimimerkillä "molemmat nilkat Vertigoilla paskaks". Suosittelen ehdottomasti nimenomaan ajamiseen Sidistä Vertigo Corsaa tai sitten Puman 1000:sta. Jälkimmäinen on suunniteltu estämään nilkan ylitaittuminen kaikkiin neljään suuntaan. Itse hankin ne Vertigoiden seuraajiksi.
Kyllä varusteet vaan on kaiken kaikkiaan yks pärräilyn osa-alue, jossa ei kannata säästää.
Mitenkäs ne on hajoillut?Ite meinasin seuraavaks ostaa Tcx:n COMPETIZIONE RS saappaat. Onkos jengillä kokemuksia noista? Kaverilla on Puman 1000 ja on ollu aika heikot keston suhteen.
Saappaan takapuolelta revenny, tarkalleen en muista paikkaa mutta voin kysästä kaverilta. Muovista se oli joka tapauksessa pettäny. Tarkoitus ei ollu mustamaalata kyseistä merkkiä / mallia millään tavalla sillä kaveri on kyllä kehunu muuten niitä saappaita. Ja voihan se olla että noissa on ollu valmistusvika.Mitenkäs ne on hajoillut?Ite meinasin seuraavaks ostaa Tcx:n COMPETIZIONE RS saappaat. Onkos jengillä kokemuksia noista? Kaverilla on Puman 1000 ja on ollu aika heikot keston suhteen.
Mulla ollut nyt kaikkiaan kolmet Pumat kahden vuoden aikana ja yhdetkään ei ole hajoilleet, pl. kaatumisen yhteydessä tullut reikä nahkaan.
Omaan jalkaani noi on ollu ainakin parhaiten sopivat ja suojaavat. Sellainen asia mihin kannattaa myös kiinnittää huomiota on se ettei kengässä ole sellaisia solkia tai ulokkeita mitkä pystyy jäämään jalkatapinkolmioihin kiinni. Suojaavuus on ainakin itselläni kaiken a ja o.
Noilla monoilla olen nyt kesän härvännyt ja hyvältä vaikuttaa ja tuntuu. En ole vielä noilla heittäytynyt, joten en osaa sanoa meneekö nilkat solmuun, mutta ainakin tuntuvat todella jämäkiltä. Laadukkaan oloinen kenkä ja tietysti ihan vidun hienotIte meinasin seuraavaks ostaa Tcx:n COMPETIZIONE RS saappaat. Onkos jengillä kokemuksia noista? Kaverilla on Puman 1000 ja on ollu aika heikot keston suhteen.
Samat sanat. Tukevan ja hyvän tuntuiset monot mun jalkaan, vaan ei mullakaan kokemusta kaatumistilanteessa niiden toimivuudesta.Noilla monoilla olen nyt kesän härvännyt ja hyvältä vaikuttaa ja tuntuu. En ole vielä noilla heittäytynyt, joten en osaa sanoa meneekö nilkat solmuun, mutta ainakin tuntuvat todella jämäkiltä. Laadukkaan oloinen kenkä ja tietysti ihan vidun hienotIte meinasin seuraavaks ostaa Tcx:n COMPETIZIONE RS saappaat. Onkos jengillä kokemuksia noista? Kaverilla on Puman 1000 ja on ollu aika heikot keston suhteen.![]()
Tuo on muuten hyvä pointti.Sellainen asia mihin kannattaa myös kiinnittää huomiota on se ettei kengässä ole sellaisia solkia tai ulokkeita mitkä pystyy jäämään jalkatapinkolmioihin kiinni. Suojaavuus on ainakin itselläni kaiken a ja o.
Tämä on yksi syy siihen, että olen ajatellun vaihtaa sidit joihinkin muihin. On muuten paskamainen yllätys kun tapin kolmio on kengän ja sen nivelen tuen välissä ja pitäisi vaikka saada jalka maahan, tai siirrettyä päkiä tapille.Sellainen asia mihin kannattaa myös kiinnittää huomiota on se ettei kengässä ole sellaisia solkia tai ulokkeita mitkä pystyy jäämään jalkatapinkolmioihin kiinni.
Sama asia kiinnostaa täälläkin, tänään hieroin kauppaa juuri noista ja nyt pitäisi enää vain päättää ostaako vai ei...Ite meinasin seuraavaks ostaa Tcx:n COMPETIZIONE RS saappaat. Onkos jengillä kokemuksia noista?
Sidi Vertigo Corsa Air, ja nimenomaan toi Air-versio, eli reikänahka.Nostetaanpas tätä topicia, kun tullut ajankohtiaiseksi itselle. Tällä hetkellä käytössä TCX:n SS PERFORMANCE II WP. Kengät on ihan jees, mutta ei varmastikaan ehkä suojaa niin paljoa kun tarvitsisi + ovat kuumat ja toisaalta sateella menee vesi välittömästi kengän sisään (esim. kierros sateella Ahvenistolla ja sukat märät).