• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kenellä tukaatti on jo ajossa?

Otin oman mopon tänään ajoon ja voi vitsi että tuntu hauskalta ajella koleasta kelistä huolimatta.
062802moto_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
buttrock.gif
sport05.gif

Muutenkin näillä bensanhinnoilla on ihan perusteltua ajaa miopoa jo säästömielessä ;) Tai näin voi ainakin vaimoa vakuutella.

Oma Ducatini on vielä omalla viripajalla. Eiköhän se sieltä saada liikkeelle kun tulee lämmintä & kaunista. Vielä on aika kylmää...

viikon ollu ajossa, tosin ei ole kerenny ajelemaan kuin viikonloppuna. pääsiäisen pyhät on taas hyvää aikaa käydä ulkoilemassa
062802moto_prv.gif

Sen verran harrastin mopoilua että paukautin talven jäljiltä koneen tulille. Aijai sitä jytinää, ei meinannut saada virnettä pois naamalta  
biggrin.gif
Ja lähti jopa laakista käymään eikä mitään uusia kilinöitä kuulunut, vaikka allekirjoittanut teki kaikennäköistä huoltoa talven aikana...

Jospa sitä lomamatkan jälkeen ottaisi ajoon, täytyy laittaa muistilappu mittariin ettei vedä ekaa jarrutusta pitkäksi, kun on uudet jarrupalat  
tounge.gif

Oma Ducatini on jo ajossa, mutta ei suinkaan minulla. Velipoika vei pyörän kevään neitsyt ajolle. Itse ajan vielä A-korttia enkä haluaisi riskeerata koko kautta parin viikon takia.

Voitte vain kuvitella fiiliksiä kun oma pyörä menee edellä ja itse ajaa autolla perässä kun ei ole korttia
bawling.gif

Tänään 140km mutkateitä
buttrock.gif

Ei oo kyllä oman ducatin pörinät mitään verrattuna Aprilia RSV milleen arrowin putkilla. Voi jessus sitä jylyä, kun joku jannu kirjaimellisesti räjäytti sellasen tulille bikeworldin pihalla.
bowdown.gif
Ducati käy suorastaan sukkasilteen siihen verrattuna ;)

Tytöt on innolla hakanneet viimeisiä jäitä pihalta ja nyt tuohon voisi pyörän jo noutaakin..
wink.gif

Kuulemma heti pitäisi päästä iskän kyytiin ajelulle.
sport05.gif

Ajossa on. Mutta toistaiseksi lähinnä työkaluna eli paikasta toiseen siirtymiseen. Siis järkevästä paikasta toiseen järkevään... siis kyllä te tajusitte.

Pääsiäisenä elämäni eka tukati-ajo. Jesh olihan sitä monta vuotta ootettu. Erikoinen laite, mut niin oon minääki
tounge.gif

Harmi että ei mukaan sitä vielä saanu. Uudet etukäyrät tilattu ja toivottavasti ens viikonloppuna jo paikallaan. Ja sit läks
062802moto_prv.gif

Pääsiäisenä elämäni eka tukati-ajo. Jesh olihan sitä monta vuotta ootettu. Erikoinen laite, mut niin oon minääki
tounge.gif

Harmi että ei mukaan sitä vielä saanu. Uudet etukäyrät tilattu ja toivottavasti ens viikonloppuna jo paikallaan. Ja sit läks
062802moto_prv.gif
Nyt iltasella ensimmäiset 50 km mittariin 0.8 astetta näytti mopon mittari...pitkään sitä onkin odotettu
062802moto_prv.gif

Back