Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No, kommentoikaas joku "rikollinenkin" tätä. Näitä juttuja kun on foorumeilta lukenut niin ainakin itse olen saanut sen käsityksen että monet ottavat kuristukset pois hetikohta muutoskatsastuksen jälkeen.Jees
ei kovin viisasta ajaa
jos vaikka ajat jalankulkijan yli suojatiellä niin olet vankilassa tai veloissa loppuelämän
vois kuvitella että vakuutusyhtiö tuskin korvaa jos kuskilla ei ole korttia ja pyörää ei ole muutoskatsastettu![]()
No ei tosta kuulemma kovin helposti jää kiinni kolaritilanteessakaan..tiedä sitten..luulen että riippuu niin paljon paikalla olevista poliiseista ja ehkä myöhemmin vakuutustarkastajastaNo, kommentoikaas joku "rikollinenkin" tätä. Näitä juttuja kun on foorumeilta lukenut niin ainakin itse olen saanut sen käsityksen että monet ottavat kuristukset pois hetikohta muutoskatsastuksen jälkeen.
Ohan jossain päin suomea varmasti joku kolari/onnettomuuskin sattunut tälläisella kuristamattomalla mopolla ilman riittävää ajo-oikeutta. Oisko kellään heittää tarinaa/kokemuksia mitkä ovat olleet seuraukset?
Kyllä liikennevakuutus korvaa aina vastapuolen vauriot, mutta vakuutusyhtiö voi periä kaikki korkoineen takaisin...JeesSitä en käsitä että kuinka te uskallatte ajaa ilman niitä kuristuksia, olettaen että ei ole ajo-oikeutta kun 25kW:n pyörään... Mitäs sitten jos jotain sattuu ja aletaan esim. korvauksista tapella ja paljastuukin että eipä ollut kuristettu pyörä vaikka rekkarissa niin lukikin?
Valaiskaa joku, vaikka ei itseäni kosketakkaan kun tuo kortti tuli ajettua jo vuonna -95![]()
ei kovin viisasta ajaa
jos vaikka ajat jalankulkijan yli suojatiellä niin olet vankilassa tai veloissa loppuelämän
vois kuvitella että vakuutusyhtiö tuskin korvaa jos kuskilla ei ole korttia ja pyörää ei ole muutoskatsastettu![]()
Korvaako, jos pyörä ei ole sellainen mitä rekisteriotteessa lukee?Kyllä liikennevakuutus korvaa aina vastapuolen vauriot, mutta vakuutusyhtiö voi periä kaikki korkoineen takaisin...JeesSitä en käsitä että kuinka te uskallatte ajaa ilman niitä kuristuksia, olettaen että ei ole ajo-oikeutta kun 25kW:n pyörään... Mitäs sitten jos jotain sattuu ja aletaan esim. korvauksista tapella ja paljastuukin että eipä ollut kuristettu pyörä vaikka rekkarissa niin lukikin?
Valaiskaa joku, vaikka ei itseäni kosketakkaan kun tuo kortti tuli ajettua jo vuonna -95![]()
ei kovin viisasta ajaa
Kaipa sitten rikollisena täytyy kommentoida.No, kommentoikaas joku "rikollinenkin" tätä. Näitä juttuja kun on foorumeilta lukenut niin ainakin itse olen saanut sen käsityksen että monet ottavat kuristukset pois hetikohta muutoskatsastuksen jälkeen.
Ohan jossain päin suomea varmasti joku kolari/onnettomuuskin sattunut tälläisella kuristamattomalla mopolla ilman riittävää ajo-oikeutta. Oisko kellään heittää tarinaa/kokemuksia mitkä ovat olleet seuraukset?
Ei kai siitä muuta voi tulla kuin huomautus/sakot vääristä tiedoista paperissa. Sitä en sitten tiedä miten vakuutusyhtiö reagoi jos jotain sattuu ja huomaavat kuristuksien puuttuvan.sanoi:entäpäs sitten, jos pyörä on oikeasti täystehoinen, papereissa 25 kw mutta kortin puolesta saisikin jo ajella. joku rikoshan se varmaan silloinkin on...
Käytäntö on pitkälti sama kuin rattijuopumustapauksissa; vakuutusyhtiö maksaa korvaukset syyttömälle osapuolelle, mutta karhuaa kaiken takaisin syylliseltä. Korkojen kera, kuten jo mainittiin.Korvaako, jos pyörä ei ole sellainen mitä rekisteriotteessa lukee?Kyllä liikennevakuutus korvaa aina vastapuolen vauriot, mutta vakuutusyhtiö voi periä kaikki korkoineen takaisin...JeesSitä en käsitä että kuinka te uskallatte ajaa ilman niitä kuristuksia, olettaen että ei ole ajo-oikeutta kun 25kW:n pyörään... Mitäs sitten jos jotain sattuu ja aletaan esim. korvauksista tapella ja paljastuukin että eipä ollut kuristettu pyörä vaikka rekkarissa niin lukikin?
ei kovin viisasta ajaa