• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kemoran tämän päivän kisa

Tuo alastaron n. 1:50, tarkemmin ottaen n. 1:58, liputettiin kisasta ulos mustalla lipulla, kolmannen kierroksen tullessa täyteen ko kuskin osalta, joten en kyl sillä lähtis mainostamaan jokkista.

Sinänsä täysin oikea ratkaisu kilpailunjohtajalta koska b-lähdön kärki oli ~30 sekuntia per kierros nopeampi, ja juuri saavuttamassa ko kuskin. Joten turvallisuussyistä, aivan liian suuri nopeusero, ratkaisu oli täysin oikea.
Kyseisen kuski oli kärki jo ohittanut kertaalleen kierroksella.
Muistaakseni kilpailunjohtaja teki tuon päätöksen ennen kuin kärki oli ohittanut ko kilpailijan, ja ulosliputus tapahtui pääsuoralla samanaikaisesti kun kärki ohitti ko kilpailijaa? Menikö nyt oikein?

Nyt sun kannattaa tarkistaa näkösi tai lääkityksesi. Mä olen ostanut tuon kilvettömän viime vuonna elokuun viimeisenä viikonloppuna (Jep. Viikkoa ennen syyskuista Motoparkin jokkista). Alunperin oli alunperin tarkoitus vaan ajella ihan omaksi iloksi ratapäivä rajoja hakien. Pian syksyn aikana alkoi kuitenkin tuntua että voisi kokeilla kisaamistakin. Numeron olen kyllä varannut joskus syksyllä tai talvella
Ok, tuosta syystä siis luulin että toi numero koski jo viime vuotta. Pahoitteluni väärinkäsityksestä.
No eipä mitään. Sattuuhan tuota.

Back