• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kemoraan mukaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Decies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jes, kiitokset täältäkin suunnalta!
smile_org.gif
Kotiin ehdin vasta nyt ja se ei johtunut siitä että olis ajanut harhaan jostakin risteyksestä...
tounge.gif
Kuvat tulossa kunhan saan ne ensin koneelle...

Mä taisin olla ihan liian nopee ku musta ei oo ainoatakaan kuvaa oman mopon kanssa... Paitsi se ku vaihdoin rengasta, Holtsun matka-mikä-lie hyväksi käyttäen.
biggrin.gif

No olihan sitten mini-moton kanssa ihan tarpeeksi!
tounge.gif

Kiitti jätkät ja leidit päivistä ja illoista!
Kohta voinemme ottaa uusiksi vai mitä?
buttrock.gif

Mullakin tarttui jotain kameraan, nämäkin lähes kaikki oheistoiminnasta
033102beer_1_prv.gif

klik

Ja jos haluaa nähdä mun kädetöntä ajelua niin siitäpä on videota täällä

([Sepi sanoi:
@ Kesä. 08 2007,08:56)]Hieno reissu, ja hyviä kuviakin. Itekin jopa parissa!
tounge.gif
Odota vaan niitä Holtsun kuvia! Sillä tais olla teikäläisestä pari aika muikeaa otosta!

Missäs ne holyländerin kuvat oikein viipyy??  
tounge.gif
Se on varmaankin hukannut ne , niinkuin hukkaa itsensäkkin joskus mutkapätkillä...

cool.gif
Eikös se mennyt kokkoon..? Ja sitä ennen oli jossain Hondakerhon ratapäivillä. Eli ei sit oo ollut konee ääressä
nixweiss.gif
?
Joo meni kokkoon,oli honda ridersien ratapäivillä, mut kyllä ne kuvat on jo purettu koneelle. Mut kait te tiedätte holtsun ja sen sensuurin. Se ottaa vaan aikaa.
tounge.gif

Ite kanssa oottelen kanssa holtsun kuvia... toivottavasti sensuuri ei iske mun kohdalla... ei tollasella kawalla voi radalla ajaa ja delete... ainakin pienessä sievässä kuvat näyttivät loistavilta.

Kiitoksia hienosta ratapäivästä..

Söhlö

Back