• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kemora Pe 20.7 klo 10-18, La 21.7 klo 10-18 ja Su 22.7 klo 11-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juutana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Myydään lippu nopeaan ajoryhmään perjantaille Kemoraan. Hinta 45 eur.
Vastaavasti voisin ostaa samanlaisen lipun sunnuntaille.. :)

t. Jari
050-5399164

Maukka_56 sanoi:
siis onks nyt kaikki liput myyty kemoralle tänä viikonloppuna kun ei kaupassa näy?

:dunno:

Lainaus rataharjoittelun säännöistä:

Lippujen myynti verkkokaupassa suljetaan muutama päivä ennen kyseisen tapahtuman alkua ilmoittautumisten käsittelyn ym. paperitöiden takia. Lipunmyynnin sulkeuduttua mahdollisesti jäljelle jääneet paikat myydään paikan päällä kyseisen ratapäivän ilmoittautumisen yhteydessä. Ostamalla lipun ennakkoon varmistat paikkasi ratapäivillämme.

Minulla piti olla Sunnuntaina hitaan ryhmän liputusvuoro minkä olen lunastanut toiselta Org:ilaiselta ja olen laittanut aiheesta sähköpostia ratavastaaville jo 13.5 ja vielä kysynyt asiaan varmistusta 19.6 mutta silti tuolla liputuslistalla ei näy meidän kummankaan nickiä.

Sama tilanne oli Maanantaina Ahvenistolla mutta kun olin jo valmiiksi paikalla niin liputin ajankulukseni yhden ei paikallepäässeen vuoron vaikka en liian kovien pakoäänien puolesta ajamaan päässytkään.

Ilmeisesti mikään ei tällä hetkellä pakota minua saapumaan Sunnuntaina paikalle mutta toisaalta olishan se mukava päästä ajamaan, joten jos saavun paikalle ja näytän ratavastaaville lähetetyt sähköpostikeskustelut niin pääsenkö ajamaan vai jäänkö varikkoruusuksi?

En koe ainakaan itse toimineeni missään kohden väärin, koska olen jo suhteellisen ajoissa ollut tekemässä tätä lippuvuoron vaihdosta.

Motari73 sanoi:
Minulla piti olla Sunnuntaina hitaan ryhmän liputusvuoro minkä olen lunastanut toiselta Org:ilaiselta ja olen laittanut aiheesta sähköpostia ratavastaaville jo 13.5 ja vielä kysynyt asiaan varmistusta 19.6 mutta silti tuolla liputuslistalla ei näy meidän kummankaan nickiä.

Sama tilanne oli Maanantaina Ahvenistolla mutta kun olin jo valmiiksi paikalla niin liputin ajankulukseni yhden ei paikallepäässeen vuoron vaikka en liian kovien pakoäänien puolesta ajamaan päässytkään.

Ilmeisesti mikään ei tällä hetkellä pakota minua saapumaan Sunnuntaina paikalle mutta toisaalta olishan se mukava päästä ajamaan, joten jos saavun paikalle ja näytän ratavastaaville lähetetyt sähköpostikeskustelut niin pääsenkö ajamaan vai jäänkö varikkoruusuksi?

En koe ainakaan itse toimineeni missään kohden väärin, koska olen jo suhteellisen ajoissa ollut tekemässä tätä lippuvuoron vaihdosta.

Moro.

Ensiksi pahoittelut että on mennyt listojen teossa joku vikaan. Löysin kyllä tuon sähköpostikeskustelun jonka olit käynyt. Kyllä sen perusteella sulla on paikka siellä, eli ei muutakun paikalle vaan ajoissa niin homma ok.

Luulen että se on vaan unohtunut muuttaa kun olit ajoissa liikkeellä, niinkuin pitääkin, mutta kun näitä lippumuutos-myynti-osto-vaihto-kysely-sähköposteja tulee tällä hetkellä noin 10 kappaleen päivävauhtia per Kemora niin väkisinkin jotain sekaannusta tulee. Pahoittelut vielä :respect:

-Mikko
ratavastaava

MTV3:n säätutkan mukaan Kemoraan (Veteli) on luvattu sunnuntaille ihanan aurinkoista ja sateetonta säätä.

Meitsillä sattuisi sopivasti olemaan liputushuki tarjolla hitaaseen ryhmään. Joten nappaahan pois ja lähde nautiskelemaan hyvästä ajosäästä Kemoraan. Liputushukia vastaan pääset ajelemaan ilman kustannuksia ja saat vielä lounaan päälle.

Laita s-postia marjaana.a.martikainen (a) gmail.com mahd.pian niin saadaan asia kuntoon ja ilmoitusta ratavastaaville liputtajan vaihdosta.

Onko lauantaille tai sunnuntaille vielä vapaita paikkoja? Keskiryhmään mieluiten, mutta muutkin ryhmät käy.

Olis myynnissä Pirelli Supercorsa Pro SC2 kumit (kuviorenkaat).
Paisto 0210.
120/70 ja 190/55.
Keskeltä kuin uudet ja rataakin voi vielä ajella.

Jos kiinnostusta niin voin ottaa Kemoralle messiin.
Hintaa vaikka 100 euroa.

paradox sanoi:
Onko lauantaille tai sunnuntaille vielä vapaita paikkoja? Keskiryhmään mieluiten, mutta muutkin ryhmät käy.

Kannattaa sit varautua siihen, että ajot loppuu aika lyhyeen jos olet selkeästi liian hidas/nopea siihen ryhmään, jossa ajat ja sinulle oikea ryhmä on jo täynnä.

Hitaan ryhmän lippu olisi Kemoralle lauantaille. Hinta 40 egee.
Puh. 050-4049022

Hitaaseen liputusvuoro edelleen tarjolla huomiselle! Ryhmän vaihto onnistunee, jos muissa ryhmissä tilaa. Ratavastaavat tietävät tästä enemmän.

Joku orgggilainen varmaan jätti pankkikorttinsa vetelin bensikselle lauantaina ajojen jälkeen. Odottelin aikani jos joku palais sitä hakemaan. Numerotiedotuksesta ei löytynyt numeroa.

Soitin nordeaan ja ne sulki kortin.

Kyllä on hieno rata, aamun pikku tihkua lukuunottamatta hieno päiväkin ollu.

Muutama kuva lauantailta -> http://pgn1.kuvat.fi/kuvat/ORG!+Ajot+2011/21_7_2012/
passuna: Delvac

Hiukan saatoin eksyä vaarallisille/häirittevälle alueelle kameran kanssa, pahoittelut siitä. :right:

_smaller.jpg

Viimeksi muokattu:
Moi,

minulla olisi myynnissä vielä huomiselle 22.7 lippu nopeaan ryhmään. Soita, jos kiinnostaa!

T: Antti Soitiala 0445518306

Back