Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maukka_56 sanoi:siis onks nyt kaikki liput myyty kemoralle tänä viikonloppuna kun ei kaupassa näy?
![]()
Motari73 sanoi:Minulla piti olla Sunnuntaina hitaan ryhmän liputusvuoro minkä olen lunastanut toiselta Org:ilaiselta ja olen laittanut aiheesta sähköpostia ratavastaaville jo 13.5 ja vielä kysynyt asiaan varmistusta 19.6 mutta silti tuolla liputuslistalla ei näy meidän kummankaan nickiä.
Sama tilanne oli Maanantaina Ahvenistolla mutta kun olin jo valmiiksi paikalla niin liputin ajankulukseni yhden ei paikallepäässeen vuoron vaikka en liian kovien pakoäänien puolesta ajamaan päässytkään.
Ilmeisesti mikään ei tällä hetkellä pakota minua saapumaan Sunnuntaina paikalle mutta toisaalta olishan se mukava päästä ajamaan, joten jos saavun paikalle ja näytän ratavastaaville lähetetyt sähköpostikeskustelut niin pääsenkö ajamaan vai jäänkö varikkoruusuksi?
En koe ainakaan itse toimineeni missään kohden väärin, koska olen jo suhteellisen ajoissa ollut tekemässä tätä lippuvuoron vaihdosta.

paradox sanoi:Onko lauantaille tai sunnuntaille vielä vapaita paikkoja? Keskiryhmään mieluiten, mutta muutkin ryhmät käy.
Purtsi sanoi:Lauantai keskiryhmään lippu myynnissa, soita pian ja tarjoa 0405188747
purtsi sanoi:nyt pikaisesti kampi kouraan ja lippua hankkimaan, vielä myynnissä. Kännystä tavoittaa !!!!

Onko lauantaille tai sunnuntaille vielä vapaita paikkoja? Keskiryhmään mieluiten, mutta muutkin ryhmät käy.