Dopfire sanoi:La-su yölle meitä on 3 ukkoa, että yks paikka siellä vielä olis. Pe-la yön oon edelleen yksin.
Juu, oltuamme puhelinyhteydessä niin josse100 -> mun mökkiin, heeppa -> Dobfiren mökkiin. Täähän on helppoo ku heinänteko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dopfire sanoi:La-su yölle meitä on 3 ukkoa, että yks paikka siellä vielä olis. Pe-la yön oon edelleen yksin.
Hannula sanoi:Eihän kellään ois kärryssä tai pakussa gikserin kokoista tyhjää tilaa ja yhdelle immeiselle penkki kabiinin puolelta ja mielellään mennen tullen?
-Anu- sanoi:Heeppa kettuili sen verran Ahvenistolla että mä heitän sen ulos meijän mökistä![]()
![]()
Ei vaiskaan, nyt on semmonen tilanne että mää meen perjantaina josse100:sen kyydissä Kemoraan ja hänellä ei vielä ole yöpaikkaa. Heeppa tulee vasta lauantaina joten löytyykö sun TAI jonkun muun mökistä tilaa la-su yöksi??? Hyvin menee taas säätämiseks, mut eipä multa paljoo muuta voi odottaakaan
Ilmotelkaa pikaseen niin mä saan infoo etiäpäin, tänkjuu
![]()
pete457 sanoi:Josse100 antaa hyvät kyydit![]()

Eikös se tuossa pari viestiä ylempänä edelleen oo näkyvissä.-Anu- sanoi:No se jää nähtäväks kun mä hävitin sen puhelinnumeron ja huomenna sen pitäs tulla hakemaan, vaan milläs tarjoo kyytejä kun ei tiijä mistä noutaa![]()
Nitrous sanoi:Eikös se tuossa pari viestiä ylempänä edelleen oo näkyvissä.![]()

heeppa sanoi:Peikkominna, sekaan vaan hitaaseen, kyllä järkkärit kattoo jos vauhti on liian kovaa![]()

heeppa sanoi:joko lippumiehet osoittaa sinulle mustaa lippua, ja porttivahdilta kysymään syytä.
Tai järkkärit sanoo suoraan, mitä täs ryhmäs sekoilet, mee nopeampaa![]()
peikkominna sanoi:Mimmonen on vauhti hitaassa ryhmässä? Kokemusta vain yhdestä n. 20 ihmisen ratapäivästä viime vuonna, joten ei vielä kokemusta millä vauhdilla jää missäkin ryhmässä jalkoihin tai missä joutuu himmailemaan. Vauhtia jonkin verran on, mutta ei kovin hurjasti... Tekisi mieli sunnuntaiksi kemoraan ajella täältä pohjosesta. Ja miten lippujen suhteen tässä vaiheessa, etenkin hitaan ryhmän suhteen, jonne vielä paikkoja olisi. Keskiryhmä ja nopee menee ilmeisesti ihan jäsenten välillä kauppaamalla.