• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kemora La 19.5. klo 10-18 ja Su 20.5 klo 11-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juutana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Dopfire sanoi:
La-su yölle meitä on 3 ukkoa, että yks paikka siellä vielä olis. Pe-la yön oon edelleen yksin.

Juu, oltuamme puhelinyhteydessä niin josse100 -> mun mökkiin, heeppa -> Dobfiren mökkiin. Täähän on helppoo ku heinänteko :)

Moi,

Olisiko kenelläkään vielä vapaata mökkipaikkaa? Riippuen miten majoituksesta, voisin tulla jo perjantaina tai vasta lauantaina.

Samalla voisi kiinnostaa, jos joku on lähdössä Tampereelta ajamaan Kemoraan, niin ei tarvisi yksin pöristellä.

Eihän kellään ois kärryssä tai pakussa gikserin kokoista tyhjää tilaa ja yhdelle immeiselle penkki kabiinin puolelta ja mielellään mennen tullen?

Hannula sanoi:
Eihän kellään ois kärryssä tai pakussa gikserin kokoista tyhjää tilaa ja yhdelle immeiselle penkki kabiinin puolelta ja mielellään mennen tullen?

Joko toi Jossen tarjooma paikka tuossa muutama viesti ylempänä oli menny?

Hannula, ite menossa la aamuyöstä sinepäin pakulla ajaa, jos yhtään nappaa niin voin tulla turkuun päin vastaan, sieltä olis sit lähtö n. 03.00 :D

-Anu- sanoi:
Heeppa kettuili sen verran Ahvenistolla että mä heitän sen ulos meijän mökistä :grin: :grin: :grin: Ei vaiskaan, nyt on semmonen tilanne että mää meen perjantaina josse100:sen kyydissä Kemoraan ja hänellä ei vielä ole yöpaikkaa. Heeppa tulee vasta lauantaina joten löytyykö sun TAI jonkun muun mökistä tilaa la-su yöksi??? Hyvin menee taas säätämiseks, mut eipä multa paljoo muuta voi odottaakaan :) Ilmotelkaa pikaseen niin mä saan infoo etiäpäin, tänkjuu :polonen:

Josse100 antaa hyvät kyydit :D

pete457 sanoi:
Josse100 antaa hyvät kyydit :D

No se jää nähtäväks kun mä hävitin sen puhelinnumeron ja huomenna sen pitäs tulla hakemaan, vaan milläs tarjoo kyytejä kun ei tiijä mistä noutaa :grin:

-Anu- sanoi:
No se jää nähtäväks kun mä hävitin sen puhelinnumeron ja huomenna sen pitäs tulla hakemaan, vaan milläs tarjoo kyytejä kun ei tiijä mistä noutaa :grin:
Eikös se tuossa pari viestiä ylempänä edelleen oo näkyvissä. :D

Mimmonen on vauhti hitaassa ryhmässä? Kokemusta vain yhdestä n. 20 ihmisen ratapäivästä viime vuonna, joten ei vielä kokemusta millä vauhdilla jää missäkin ryhmässä jalkoihin tai missä joutuu himmailemaan. Vauhtia jonkin verran on, mutta ei kovin hurjasti... Tekisi mieli sunnuntaiksi kemoraan ajella täältä pohjosesta. Ja miten lippujen suhteen tässä vaiheessa, etenkin hitaan ryhmän suhteen, jonne vielä paikkoja olisi. Keskiryhmä ja nopee menee ilmeisesti ihan jäsenten välillä kauppaamalla.

Peikkominna, sekaan vaan hitaaseen, kyllä järkkärit kattoo jos vauhti on liian kovaa :)

Mitä sitten tapahtuu jos ilmottaudun hitaaseen ja vauhti on ryhmään liian kovaa? Anteeksi ko tyhymälle pittää vääntää ratapalkista. :)

joko lippumiehet osoittaa sinulle mustaa lippua, ja porttivahdilta kysymään syytä.
Tai järkkärit sanoo suoraan, mitä täs ryhmäs sekoilet, mee nopeampaa :D

heeppa sanoi:
joko lippumiehet osoittaa sinulle mustaa lippua, ja porttivahdilta kysymään syytä.
Tai järkkärit sanoo suoraan, mitä täs ryhmäs sekoilet, mee nopeampaa :D

Ja jos nopeampi ryhmä on täynnä, eikä sinne voi siirtää, loppuu ajot siihen. Hitaammassakaan et saa jatkaa, jos olet siellä muille vaaraksi.

peikkominna sanoi:
Mimmonen on vauhti hitaassa ryhmässä? Kokemusta vain yhdestä n. 20 ihmisen ratapäivästä viime vuonna, joten ei vielä kokemusta millä vauhdilla jää missäkin ryhmässä jalkoihin tai missä joutuu himmailemaan. Vauhtia jonkin verran on, mutta ei kovin hurjasti... Tekisi mieli sunnuntaiksi kemoraan ajella täältä pohjosesta. Ja miten lippujen suhteen tässä vaiheessa, etenkin hitaan ryhmän suhteen, jonne vielä paikkoja olisi. Keskiryhmä ja nopee menee ilmeisesti ihan jäsenten välillä kauppaamalla.

Hitaassa voi ajella Kemorassa sinne 1.30-1.35 aikoihin asti. Jos olet kerran käynyt radalla, niin veikkauksena olisi, että hidas ryhmä on sulle aika oikea paikka.

Back