jarska
MP-Ratanuorikko
Juutana sanoi:Yläpalkista "Hei jarska" -> Välilehti "Tilaukset" -> Tilauksen numero "1655"
Tuolta saat tilauksesi tiedot esiin.
No väärästä paikasta hain, kiitokset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juutana sanoi:Yläpalkista "Hei jarska" -> Välilehti "Tilaukset" -> Tilauksen numero "1655"
Tuolta saat tilauksesi tiedot esiin.
Liputusvuoron pituus on 2 h. Järjestäjä määrittelee ajankohdan.pienisopoapina sanoi:Montako tuntia liputusvuoro kestää ?
_T_ sanoi:edelleen su 20.5 liputusvuoro vapaana
josse100 sanoi:Matkaan Espoosta perjantai-iltana paikan päälle. Sunnuntaina takas. Pakussa olis tilaa yhdelle pyörälle ja kuskille.
soita, niin sovitaan nolla-viis-nolla 320 4317

Spedor sanoi:Myydään jäsenhintainen lippu keskinopeeseen molemmille päiville...
Dopfire sanoi:Mulla löytyy Huhtaniemen mökissä tilaa pe-su öiksi.
Ei vaiskaan, nyt on semmonen tilanne että mää meen perjantaina josse100:sen kyydissä Kemoraan ja hänellä ei vielä ole yöpaikkaa. Heeppa tulee vasta lauantaina joten löytyykö sun TAI jonkun muun mökistä tilaa la-su yöksi??? Hyvin menee taas säätämiseks, mut eipä multa paljoo muuta voi odottaakaan 
-Anu- sanoi:Heeppa kettuili sen verran Ahvenistolla että mä heitän sen ulos meijän mökistä![]()
![]()
Ei vaiskaan, nyt on semmonen tilanne että mää meen perjantaina josse100:sen kyydissä Kemoraan ja hänellä ei vielä ole yöpaikkaa. Heeppa tulee vasta lauantaina joten löytyykö sun TAI jonkun muun mökistä tilaa la-su yöksi??? Hyvin menee taas säätämiseks, mut eipä multa paljoo muuta voi odottaakaan
Ilmotelkaa pikaseen niin mä saan infoo etiäpäin, tänkjuu
![]()