• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kemora La 19.5. klo 10-18 ja Su 20.5 klo 11-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juutana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Myydään Kemoran ratapäivän liput 19. ja 20.5.2012

Moi! Nyt olisi myynnissä Kemoran ratapäivän nopeiden ryhmään liput lauantaiksi 19.5 ja sunnuntaiksi 20.5. Niiden hinta on 65 € / kpl. Itse en pääse teknisten vastaiskujen vuoksi ajamaan.

T: Antti Soitiala (puh. 0445518306 ja email: antti.soitiala@mapmedical.fi)

Matkaan Espoosta perjantai-iltana paikan päälle. Sunnuntaina takas. Pakussa olis tilaa yhdelle pyörälle ja kuskille.

soita, niin sovitaan nolla-viis-nolla 320 4317

josse100 sanoi:
Matkaan Espoosta perjantai-iltana paikan päälle. Sunnuntaina takas. Pakussa olis tilaa yhdelle pyörälle ja kuskille.

soita, niin sovitaan nolla-viis-nolla 320 4317

Lähestytty tekstarilla :bye:

Huoltopukeille löytyi kyyti, kiitokset!

----------

Oletko liikkumassa Tampere-Kemora-Tampere tilavalla kulkuneuvolla?
Kyseessä siis meno perjantaina ja paluu sunnuntaina (Kemora 18.5.-20.5.).

Mikäli jollakulla on tilaa kuljetuskalustossa ja haluaa osakkaan matkakustannusten maksamiseen, niin täällä olisi ainakin huoltopukit kyytiä vailla. Tarvittaessa voin osallistua matkantekoon myös koko setillä eli mopo, varusteet ja kuski. Kyytiläiset sijaitsevat Sarankulmassa.

Mahdolliset yhteydenotot: kryptattuna nolla-viisi-nolla 5670547 / Riku.

Viimeksi muokattu:
Dopfire sanoi:
Mulla löytyy Huhtaniemen mökissä tilaa pe-su öiksi.

Heeppa kettuili sen verran Ahvenistolla että mä heitän sen ulos meijän mökistä :grin: :grin: :grin: Ei vaiskaan, nyt on semmonen tilanne että mää meen perjantaina josse100:sen kyydissä Kemoraan ja hänellä ei vielä ole yöpaikkaa. Heeppa tulee vasta lauantaina joten löytyykö sun TAI jonkun muun mökistä tilaa la-su yöksi??? Hyvin menee taas säätämiseks, mut eipä multa paljoo muuta voi odottaakaan :) Ilmotelkaa pikaseen niin mä saan infoo etiäpäin, tänkjuu :polonen:

Ratapäivien lippujen myynti kaupassa on päättynyt. Mikäli haluat päästä ratapäivälle ajamaan, niin hitaassa ryhmässä on edelleen tilaa molemmille päiville useita paikkoja. Näillä näkymin nopea ja keskinopea ryhmä ovat loppuunmyytyjä. Muutamia paikkoja saattaa vapautua, mikäli kaikki kuljettajat eivät paikalle saavu, mutta emme takaa, että paikanpäällä olisi lippuja tarjolla.

-Anu- sanoi:
Heeppa kettuili sen verran Ahvenistolla että mä heitän sen ulos meijän mökistä :grin: :grin: :grin: Ei vaiskaan, nyt on semmonen tilanne että mää meen perjantaina josse100:sen kyydissä Kemoraan ja hänellä ei vielä ole yöpaikkaa. Heeppa tulee vasta lauantaina joten löytyykö sun TAI jonkun muun mökistä tilaa la-su yöksi??? Hyvin menee taas säätämiseks, mut eipä multa paljoo muuta voi odottaakaan :) Ilmotelkaa pikaseen niin mä saan infoo etiäpäin, tänkjuu :polonen:

La-su yölle meitä on 3 ukkoa, että yks paikka siellä vielä olis. Pe-la yön oon edelleen yksin.

Back