• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kemora 26.-27.7.2013 (pe-la) ja Botniaring 28.7.2013 (su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hlin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Soikkeli sanoi:
Täällä ihan samat fiilikset vaikkei ollu etes flunssaa.

Mun mielestä tohon botniaan voisi palata uudemman kerran niiden tuplapäivien jälkeen. Turha kai vielä alkaa muuttaa mitään kun ei voi olla mitään ruutineja syntynyt yhdessä päivässä. Malttia malttia.......

Ja iso kiitos sille punaiselle ruutoselle joka näytti mulle mitenpäin botniaa ajetaan. Ens kerralla koitan jo pysyä perässä. Ja sit ens kerralla kemoralla sä voit tulla perään jos sattuu mopo pysymään käynnissä... :häähää:

Ja sit vielä sille komealle pitkähiuksiselle herrasmiehelle, sun hiustenhoitotuotteet jäi mun autoon... :bye:

T:RodeoRiku

P.S Jussi tuotko mulle videon alastaroon?

P.P.S Saunatonttu/Alastonkokki Ansaitsee erityismaininnan hianosta afterracesta!

Saunatonde lähettää terveisiä ja kiittää myös hauskasta seurasta. Kokki taidettiin teurastaa jo, tai johonki se katosisis ;) Lystiä oli, koko rahan edestä ja takaa :thumbup:

Back