• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kemora 26.-27.7.2013 (pe-la) ja Botniaring 28.7.2013 (su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hlin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kemora 26.-27.7.2013 (pe-la) ja Botniaring 28.7.2013 (su)

Motorg ry järjestää rataharjoittelutapahtuman Kemoralla 26.-27.7.2013 (pe-la) klo 10 - 18 (la) ja Botniaringilla 28.7.2013 11 - 18 (su). Katso sijainnit:

Kemora
Botniaring

Hinnat: Motorg ry:n jäsenet 50 €, muut 65 € ja paikan päällä ostettuna kaikille 80 €. Liput kannattaa ostaa etukäteen kaupasta. Tutustu ratapäivien toimitusehtoihin.

Päivien aikataulut:

Perjantai ja lauantai

[TABLE="width: 700"]
[TR]
[TD]9:00-09:29[/TD]
[TD]Ilmoittautuminen[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]9:30[/TD]
[TD]Kuljettajakokous (pakollinen kaikille)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10:00[/TD]
[TD]Ajot alkaa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]11:30[/TD]
[TD]Toinen kuljettajakokous ensimmäisen kuljettajakokouksen jälkeen tai sen aikana saapuneille[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]18:00[/TD]
[TD]Ajot päättyy[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Sunnuntai

[TABLE="width: 700"]
[TR]
[TD]10:00-10:29[/TD]
[TD]Ilmoittautuminen[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10:30[/TD]
[TD]Kuljettajakokous (pakollinen kaikille)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]11:00[/TD]
[TD]Ajot alkaa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]12:30[/TD]
[TD]Toinen kuljettajakokous ensimmäisen kuljettajakokouksen jälkeen tai sen aikana saapuneille[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]18:00[/TD]
[TD]Ajot päättyy[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Ensimmäisestä ajajakokouksesta/ilmottautumisesta myöhästyneet eivät pääse ajamaan ennen kun ovat osallistuneet toiseen ajajakokoukseen.

Lue ratasäännöt.

Ensikertalaisille ja vähän radalla ajaneille on tarjolla kokopäiväinen kurssi Ajotaito II.

Lisätietoa rataharjoittelusta ja ajokoulutuksista löydät Motorg ry:n ratapäiväinfosta.

Tervetuloa mukaan!
Motorg ry:n ratacrew

ps. Kun myytte lippuja eteenpäin laittakaa myös onko ostaja ry:n jäsen ja onko myyjä ry:n jäsen. On olennainen tieto myynnissä.

T: ratavastaavat

motorg-trailer-bar.png

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Moiks, sellainen pieni kyssäri, kun tuo Kemora tunnetusti syö aikalailla rengasta, että vaihtasko joku mulle renkaan vanteelle mikäli se on jo ekan päivän jälkeen slut? Itse en taida tällaista temppua ja ois kiva ajaa nuo molemmat päivät. Tarjoan lounaan, tai kahvit tai whatever.

Ladybird sanoi:
Moiks, sellainen pieni kyssäri, kun tuo Kemora tunnetusti syö aikalailla rengasta, että vaihtasko joku mulle renkaan vanteelle mikäli se on jo ekan päivän jälkeen slut? Itse en taida tällaista temppua ja ois kiva ajaa nuo molemmat päivät. Tarjoan lounaan, tai kahvit tai whatever.

Kiva vastata, kun en välttämättä ole itse tulossa ja vaikka tulisin, niin ei mulla mitään välineitä ole vaihtaa :)-
Mutta siis vastaus on, että renkaanvaihto onnistuu. Tämän porukan tuntien aina löytyy apuja, kun vaan kohteliaasti kysyy, malttaa odottaa "asentajan" sopivaa hetkeä työlle ja muistaa kiittää :)

Ladybird sanoi:

Onnistuu. Tule nykäsemään hihasta jos on renkaan vaihdolle tarvetta.

Okkei, hienoa! Opin ensimmäisestä slaidista että kannattaa siellä katsella sitä renkaan kuntoa aika tiheään.

Moro,

Kuinka hätäseen nämä pohjoisen ratapäivät tulevat täyteen, vai tulevatko?

Meillä on pienellä porukalla suunnitteilla muutamien päivien reissu Oulun suunnalle, johon yritetään yhdistää yksi tai kaksi ratapäivää. Koska reissun reitti ja ohjelma on vielä avoinna toistaiseksi, emme vielä tiedä, mille näistä päivistä osallistutaan...

varasin 2 hengen huoneen meijeriltä 25.-27.7. Siinä olisi tilaa toiselle motoristille, jos ei ole vielä varausta tehnyt. ota yhteyttä yv:llä jos kiinnostaa. majoituksen hinta on 35€/yö

P.S. olen sisäsiisti ja sosiaalinen ja tarkoituksen on ajaa eikä pitää bileitä.

T:Riku

Kemoran kalenterissa on joku virhe ja kyllä tosiaankin ollaan ajamassa Botniaringin uudella, pitkällä radalla sunnuntaina 28.7. Eli meidän kauppa ja kalenteri pitää kutinsa.

Botnialla tosiaan käytössä koko uusi pitkä rata ja kaikissa ryhmissä on vielä hyvin tilaa. Nyt on hyvä tilaisuus käydä korkkaamassa uusi rata ihan kotomaan kamaralla :jippikaijee:

Majoitusta vielä vaille kyseiselle viikonlopulle (olen vain pe-la kemoralla, en sunnuntaita botnialla). Olisiko kenelläkään tilaa vielä? :dunno:

Edit: Siis tulisin paikalle jo torstaina.

Viimeksi muokattu:
Olis liputusvuoro tarjolla lauantaille kemoraan.
Hidas ryhmä.

Jos joku haluaa sen niin YV:tä tulemaan :bye:

Vähän Ladybirdin linjoilla. Otan varatakasen mukaan Kemoraan siltä varalta, jos tuo vanha loppuu. Jos tarttee vaihtaa, niin kuljen ympäri varikkoa kissanpentukatseen kanssa.

adorable-cat-cute-kitten-look-Favim.com-42361.jpg

Äh, palasin reissusta eilen ja nyt alkaa olla kiirus kemora&botnia viikonlopun majoituksen suhteen (siis käytännössä Kemora 25.-27.7.).. Jos jollain on tilaa majoituksessa, niin laitatko vaikka ennen tän viikon keskiviikkoa YV:tä ennen kuin alan itse metsästämään huonetta tuolta..

Kun myytte lippuja eteenpäin laittakaa myös onko ostaja ry:n jäsen ja onko myyjä ry:n jäsen. On olennainen tieto myynnissä.

T: ratavastaavat

Kysymys Botniaringin ryhmäjaoista. Tarkoitus olisi käydä korkkaamassa uusi rata mutta valinta keskiryhmän ja nopean välillä ei ollutkaan helppo. Ei ole aikoja mihin verrata ja uuden radan osalta en pysty sanomaan mitään ajolinjoista siellä. Vanhalla radalla tullut käytyä viimeksi kolmisen vuotta sitten. Alla kilvetön 600 ja vielä korkkaamattomat Power Cupit. Siis testimielessä ja rataa opettelemassa.

Back