• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kemora 21.5 - 22.5.2022 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pupu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
cSnake sanoi:
Hyvä homma, toiv ettei petä:D

Mukava lukea, että mies ja mopo takaisin viivalla :thumbup:

Minuahan ei tuolla käy, koska olen Krakowassa ja juopottelen.

JMH sanoi:

Aika surkea tekosyy

Jonezi sanoi:
Aika surkea tekosyy

Olin muistaakseni lähettänyt kalenterini ratakomitealle, mut jaska ei oo vissiin ehtinyt saada komitealle posteja auki :p (tartteisko jonkun lukea ne ääneen?)

JMH sanoi:

Jees, on tätä odotettukin, ja kauan. Elokuun alusta alkaen...:D

Antoisaa ulkomaanreissua sulle, näemme varmaan joku kerta sitten jollain radalla :thumbup:

Olikos kemoralla taas kahvila auki niin, että sieltä saa aamupalaa ja lounasta vai pitääkö matkaan ottaa evästä?

Sypä sanoi:
Olikos kemoralla taas kahvila auki niin, että sieltä saa aamupalaa ja lounasta vai pitääkö matkaan ottaa evästä?

Taverna Pit Stop palvelee viikonloppuna, lounasta, burgereita ja Facebookin mukaan myös aamupalaa on saatavilla.

Jonkka sanoi:
Ilmeisen myöhään olen liikkeellä. Onko liput Kemoralle loppuunmyyty ?

Kauppa sulkeutuu muutama päivä ennen tapahtuman alkua. Lippuja (90€) on varikolla myynnissä kaikkiin ryhmiin.

Liputusvuorot lisätty aloitusviestiin

tomm sanoi:
Huhtaniemessä saunavuoro klo 21-22 tulkaaha joku muuki hikoilee

Onkos huhtaniemessä useampi sauna vai onkohan siellä sattunut tuplabookkaus, pitäisi meinaan itelläkin olla tuohon aikaan saunavuoro :dunno:

Sypä sanoi:
Onkos huhtaniemessä useampi sauna vai onkohan siellä sattunut tuplabookkaus, pitäisi meinaan itelläkin olla tuohon aikaan saunavuoro :dunno:

Eiku tuo oli tänään.

Huomiselle ilmeisesti Kemoran leirintäalueen saunaa yritetään saada auki. Jonezilta tarkemmat tiedot maksuista yms.

Olipa kiva viikonloppu, kelit osu just eikä melkeen.

Jonezi sanoi:
Olipa kiva viikonloppu, kelit osu just eikä melkeen.

Oli kyllä todella mukava lauantai AT2 suorittamassa. Te kouluttajat olette kyllä huippua porukkaa😊 Olisi pitänyt ottaa se sunnuntai siihen perään, mutta järjestelyjä ei voinut enää muuttaa. No Elokuussa viimeistään sitten la sekä su.
T: teipillä rakennetun bladen kuski 😄

Kiitokset järjestäjille ja kanssaharrastajille!

Keli todelakin suosi ja meno oli mukavaa jälleen kerran :thumbsup:Taas uusia naamoja tuli tutuksi ja kokemusta roppakaupalla.
Yhtä asiaa jäin kuitenkin hieman miettimään kotiin ajellessa. Nimittäin onko järkeä tunkea nopeaan ryhmään jatkossa vastaavassa tapauksessa kuin nyt oli. Eli keskiryhmässä ajaa selvästi nopeammin kuin valtaosa, mutta ihan ei kehtaa tunkea ohitse tai eri syistä uskalla ohittaa, niin vaihtaa nopeaan jos siellä tilaa on vaikka kierrosaika ei sitä tue muutaman sekunnin vajauksella?
Varikon läpi ajelin jonkinkin kerran, Kemoralla se on kyllä mukavan helppoa, mutta äkkiä oli taas ohitettavaa.
Nythän toki nopeassa oli ruuhkaa mutta noin yleisesti ottaen, saisi vetoapuja ja uskon että siten omakin vauhti olisi aika äkkiä siellä nopean tasolla.
Ihan näin pohdintana lähinnä, valittamatta mistään :thumbup:

Back