Fredde_V sanoi:Kiitos vinkistä, bookattu! Onko sulla provikat kunnossa?![]()
Ei sentään, mutta tullu ite oltua tuolla.
Siellä saa sitten illallistakin kotiruoka buffetista (ainakin näin oli viime vuonna).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fredde_V sanoi:Kiitos vinkistä, bookattu! Onko sulla provikat kunnossa?![]()
Pekksu sanoi:Järjestyykös varikon portista pääsy edellisvuosien malliin, jos on vasta joskus 21 jälkeen perillä?
JMH sanoi:Ottaako joku rengaskoneen mukaan, et saa pois vanteelta ilman intiaanitaitoja? Ite ei jaksais ottaa ku lusikat, jos nyt päätän toisen takasen mukaan raapia.
rantaile sanoi:Mulla on ainakin mukana. Ja toivottavasti myös kaikki osat.
JMH sanoi:Onko tasapainotuspukkikin, ni sit ei tarttis ku tunkea taskuihin muutama paino lusikoiden ja rasvan lisäks?
Tosin hyvällä tuurilla takanen kestää tuon pari päivää, jos varovasti ajelee.
rantaile sanoi:On vanhalla pukilla pukki. Ja rengasrasvaakin pitäis olla riittävästi.
JMH sanoi:No jos sä jaksat niitä rahdata, mä jätän omat kamat kotiin.
Rengaspainoja löytynee...JMH sanoi:Jep... unohin rengaspainotkin lipastoon. Renkaan otin mukaan, ku meinasin, et se olis ollut jo sitten liioittelua.
wbaum sanoi:Rengaspainoja löytynee...
...Onko sulla ees lopulta rengasta, millaista seosta saisi olla?![]()

JMH sanoi:Renkaanvaihto sujui omien standardieni mukaan ihan oppikirjaomaisesti. Vanteelle nosto onnistui, kun kaksi teki loitsuja, yksi sohotti ilmaa ja neljäs kiristi räikkäliinaa.
Harmi ettei ollut kameraa. Mahtavaa opetusmateriaalia, ja osoitus varikon joukkovoimasta sekä hengestä.![]()
wbaum sanoi:Erityiskiitos ensiluokkaisesta lippumiesten toiminnasta.
finn sanoi:Pienenä reunahuomautuksena. Olin ajamassa sunnuntain viimeistä keskiryhmän ajovuoroa, kun portilla oleva lippumies roikutti valkoisia käsiään aidan aukosta.
Meinasi mennä spasmat hieman sekaisin, kuin oletin, että lippumies osoittaa jotain "vaaraa" radalla!![]()
)