Alexci sanoi:Kellään lippua ylimääräisenä hitaaseen tai keskinopeaan?
Terveisin kaveri kuka ei tajunnut ostaa ajoissa
Lippuja on jonkin verran myynnissä varikolla, tervetuloa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alexci sanoi:Kellään lippua ylimääräisenä hitaaseen tai keskinopeaan?
Terveisin kaveri kuka ei tajunnut ostaa ajoissa
mp-raakis sanoi:Sunnuntaille ois vielä keskinopeen jäsenhintainen lippu myynnissä.
Heikki_H sanoi:Hei! Olen kiinnostunut lipusta. Mitä tuolla lipulla käytännössä saa? Esim. kuinka monta kertaa radalle (20 min sessioita)? Paljonko pyöriä yleensä osallistuu MotOrg:in ratapäiville ? Toisin sanoen mahtuuko siellä mukavasti ajamaan, ottaen huomioon povatun kivan hellesään? T. Heikki H, Helsinki
teemu.k.anttila sanoi:Avausviestissä on mainittu ajoaika. Lauantaina 8 tuntia ja sunnuntaina 7. Eli yhtä monta settiä kaikissa kolmessa nopeusryhmässä, ellei ajoa ole keskeytetty öljyvuodon siivoamisen tai muun syyn vuoksi.
Kaikkiin ryhmiin myytäneen Kemorassa 25 lippua ja radan pituus on 2,7 kilometriä eli hyvin mahtuu.
Heikki_H sanoi:Ok kiitos tiedoista! Miten käytännössä kauppa lipusta voidaan tehdä? Siirto tilille tai MobilePaylla 60 euroa? Sen jälkeen saanko lipun sähköpostilla/kuvaviestinä vai miten? Mulla on viikonlopun ohjelma osittain auki, mutta jos saan loksahtamaan sunnuntain kohdilleen niin ottaisin tuon lipun. T. Heikki H, Helsinki
Heikki_H sanoi:Ok kiitos tiedoista! Miten käytännössä kauppa lipusta voidaan tehdä? Siirto tilille tai MobilePaylla 60 euroa? Sen jälkeen saanko lipun sähköpostilla/kuvaviestinä vai miten? Mulla on viikonlopun ohjelma osittain auki, mutta jos saan loksahtamaan sunnuntain kohdilleen niin ottaisin tuon lipun. T. Heikki H, Helsinki
Ei löydy ku sadepalat ylimääräisenä iteltä... mutta en niitä viiti helteellä raavittaviksi antaaRaiperi sanoi:Mahtaisiko kellään lauantaina Kemoraan tulijalla olla ylimääräisiä polvipaloja myytäväksi asti? Alpinen puku, Sweepin paloja oon käyttänyt. Mutta varmaankin mikä vain merkki käy...

mp-raakis sanoi:Oisko huomenna kellään myydä uusi tai vähän ajettu KR108 195/65 MS4?
ktk sanoi:onko sunnuntaille 19.5 vielä tilaa nopeeseen ryhmään?