• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kelvollinen Buff tai vastaava

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aatoss
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Suositelkaa hyvää kaulasuojusta joka pitäisi vettäkin. Buff tai vastaava. Itse olen kaulan alueelta herkkä. Kaapista löytyy kyllä IXS:n vankka suojus jota kiinnitellään tarroilla. Se on mukamas liian työläs viritellä. Liian "raskasta" tekoa.

Olisko hyviä vinkkeä putkihuovin valintaan? Kalliit käy.

Aatoss sanoi:
Suositelkaa hyvää kaulasuojusta joka pitäisi vettäkin. Buff tai vastaava. Itse olen kaulan alueelta herkkä. Kaapista löytyy kyllä IXS:n vankka suojus jota kiinnitellään tarroilla. Se on mukamas liian työläs viritellä. Liian "raskasta" tekoa.

Olisko hyviä vinkkeä putkihuovin valintaan? Kalliit käy.

Ei pidä vettä, mutta on lämmin. Toisaalta ei sitten kesäkeleillä hiostakaan. https://www.varusteleka.fi/fi/product/shemagh-huivi/12695

Varustelekan paksumpi merinovillanen buffi.

Avopotta ja kaatosateessakin pärjäs ilman kipuja.
Ei nyt windstopperin tai neopreenin veronen vettä vastaan, mutta toimii, mukavampi ja helpompi pitää mukana. Halpakin vielä.

Spirit sanoi:
Varustelekan paksumpi merinovillanen buffi.

Avopotta ja kaatosateessakin pärjäs ilman kipuja.
Ei nyt windstopperin tai neopreenin veronen vettä vastaan, mutta toimii, mukavampi ja helpompi pitää mukana. Halpakin vielä.

Tuo lähtee tilaukseen. Kiitos.

Back