• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Keksikää nimi Uusmotoristin vastakohdalle.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TuuttiK1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Seniiliseppo? Ei... Fossiiliveijo? Ei... Demetiateuvo? Ei... Eläke-esko? Ei...

lookaround_orig.gif

MC Pampers. Vaipat käyttöön, kun kovassa kiihdytyksessä kuitenkin lurahtaa kuraa housuihin...

MC Pampers. Vaipat käyttöön, kun kovassa kiihdytyksessä kuitenkin lurahtaa kuraa housuihin...
eipä millään pahalla, mutta [jos nyt olit edes vielä maailmaan tullutkaan] sulla taisi olla silloin vielä itselläsi vaippaikä, kun me veteraanimotoristit olimme jo hankkineet ensimmäiset pyörämme.
Sitäpaitsi iän (ja satojentuhansien ajokilometrien) myötä oppii kaikenlaisia asioita maailmasta ja itsestään, eikä enää niin herkästi tule haettua sitä limiittiä, missä alkaisi lirahtaa...
Kannattaa muuten lukaista, mitä kava10 kirjoittaa tästä aiheesta.

Nyt taisi kaavajaakolta mennä ironia ohi, MC Pampers on yleisesti vitsinä heitetty Bombers-henkistä räyhäajelua vastaan...

Elikkäs Bomberit ajavat kovaa ja vastuuttomasti (jotkut, en yleistä) ja rauhallisemmin ajelevat kokeneemmat kuskit ovat sitten niitä Pamperseja... Mm. tuttavani +50v. mieshenkilö sanoo kuuluvansa näihin Pamperseihin.

Elikkäs otahan ihan rennosti, äläkä ole liian totisella mielellä täällä foorumissa. Ainakin henkilökohtaisesti arvostan kaikkia motoristeja kokoon, ikään, ajotapaan ja merkkiin katsomatta. Hyvää kesän jatkoa ja turvallisia kilometrejä!

...joo, mulla meni ylikierroksille, kun noista kun ei aina tiedä, millä mielellä ne on heitetty. Tällä kun useasti asiallisetkin topicit täytetään turhilla herjoilla.
Ymmärrän kyllä nyt, että teit ehdotuksesi ihan hyvässä hengessä, ja pilke silmäkulmassa  
wink.gif

Jotta homma OK, ja mukavia ja turvallisia ajokilometrejä sinullekin!  
062802moto_prv.gif

- Pahvimotoristit a.k.a uusiomotoristit
- Mopo-kaatuu-joka-kausi-silti-tosi-"motoristi"
- Båmberssit
- Tankomiähet
- Jeesustelijat
- Elämäntapaintiaanit
Edit: - Nakkikiska/paperihevosvoimakuskit

mihin ryhmään sinä kuulut  
lookaround_orig.gif

mää kuulun ainakin näihin

- Mopo-kaatuu-joka-kausi-silti-tosi-"motoristi"
- Båmberssit
- Tankomiähet
- Jeesustelijat
- Elämäntapaintiaanit
Edit: - Nakkikiska/paperihevosvoimakuskit

lisättäköön vielä ns -tehoputkikuskit

Hmmm....kun nyt on meille "vanhuksille" ehdotettu nickkejä niin
huomasin että naisveteraaneille ei ollut yhtään ehdotusta.

Miten olis Roiskeläppä?
idea3.gif

Joo... toi Loisin 40 vee. paita osui kyllä meikäläiseen kuin keppi koipeen!!! hehhehhe...
biggrin.gif

Tosi hyvä, varmaan vaimoseni ja lapsonen tilaisi mulle heti tollaisen jos hokasevat ton!! voi hemm... heh....

En tiedä, että mikä sopisi tällaiseen "vanhaan" mopopieruun, mut olen sanonut joskus "ikivihreeksi"... heh...

Aihkimännyt eiku aihkimännät, kyykkypas...papat, motorollatoorit (mikä sanahirviö). Ehkä toi mun nimimerkkikin sopisi
tounge.gif
. Pelkkä Pappa mä oon tosin ollu jo kauan
062802jumpie_prv.gif
.

TÖSÖS !
Pistetään jo poikki ja otetaan toi
PappaMotoristi käyttöön !
Eiks jeh , ainaskii ketkä on pappoi
biggrin.gif

Back