• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Keillä kaikilla täällä "old school" GSXR

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja canu78
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mites toi old school pitäis määritellä? Rungon vai koneen mukaan? Minun mielestäni moottorinin eli 91 750cc ja 92 1100cc olisi niitä viimeisiä oikeita? Niin siis nämä ilma/öljy koneiset. Tämähän tietenkin mielipide.

No minullakin löytyy sellainen "oldschool" malli (GSX-R 1100-94)
sport05.gif

Pari kk sitten hankittu 750 GSXRW -94. Edellisistä kikserikikseistä on aikaa reilusti.. oli 1. sukupolven malli kesinä 92 -94.

-92 750rw lähti uudelle omistajalle ja tilalle hommattiin -94 1100w micronilla ja muilla virihärpäkkeillä.
Mukavasti on tallissa illat vierähtäny mopon kimpussa, vielä kun nuo kinokset sulaisivat...
062802moto_prv.gif

Viime kesänä myin mustaharmaan -89 1100R:n ja ostin tilalle -91 1100R:n, sinivalkoinen, 146 hp takaselta.
062802moto_prv.gif

Täällä kans 1100
biggrin.gif
otettu käyttöön -90 mut -89. Tällähetkellä täysin osina. Tulee hieman kiire ku kelit alkaa lämmetä. Tarkoitus tehä fighter
cool.gif

Löytyy 89- puna -valkoinen 750, laite jollaisesta näin märkiä päiväunia vuonna 91 jolloin itse ajoin Benelli Jarno:lla.

Sinä päivänä kun ko. laite lakkaa toimimasta museoin sen vaikka olohuoneen nurkkaan, tätä ei myydä , tämä pyörä symboloi aikoinaan sitä minkä takia kannattaa kasvaa aikuiseksi ja alkaa mennä töihin ja alkaa tienaamaan !!

Just.

Täältä löytyy myös uusi onnellinen öljykoneisen iso-ärrän omistaja. Pyörään on laitettu wisecon 1201 setti 13:1 puristuksilla, kyllä kiihtyy aika kivasti.
062802moto_prv.gif

Ei löydy vielä, mutta sen verran varma oon siitä mitä ostan, että voin sanoo gsx-r 750 ppisen löydyvän tosta pihalta viimestään kesäkuun alusta
062802jumpie_prv.gif

Back