Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajoasento on noissa kaikissa oikein hyvä. Merkittävää yläpainoisuutta niissä ei oikeastaan ole, se on lähinnä näköharha. Mulla on GS:ssä satulankorkeus 90 ja valtavahko 31 litran bensatankki. Ei tunnu missään. Helppoa ja hauskaa sekä taatusti näppärämpi kaupungissa kuin suurin osa kyykyistä.Jotenkin ajoasento viehättää ja sen mitä olen koittanut niin mukaviahan nuo ovat. Miten toi yläpainoisuus tuntuu kovassa kurvittelussa? Maastoon noilla on turha mennä, se nyt on selvää. Mutta jokapäiväiseen mopoiluun tollanen vois olla jees.
no tuskin varaderoakaan kannattaa 'polulle' viedä.
suurin osa näistä GS / varadero kuskeista ajaa joskus nurmikon poikki ja sitten se on off roadia. millä tahansa pyörällä voi ajaa nurmikon poikki.
se että sanoo noita enduroiksi on sama kuin laittaisi pan europeaniin vähän karkeammat renkaat ja sanoisi sitä matkaenduroksi.
no tuskin varaderoakaan kannattaa 'polulle' viedä.
suurin osa näistä GS / varadero kuskeista ajaa joskus nurmikon poikki ja sitten se on off roadia. millä tahansa pyörällä voi ajaa nurmikon poikki.
se että sanoo noita enduroiksi on sama kuin laittaisi pan europeaniin vähän karkeammat renkaat ja sanoisi sitä matkaenduroksi.![]()
TDM:ssä aluvanteet ja ruisku, uusimmissa on tullu mukana sivulaukut ja useimmissa myös ABS:t. Tulipa vielä mieleeni.
Toi uusi Tiger on kieltämättä aika houkutteleva, mutta 1100 ei taida irrota vielä ko. budjetilla.
Mitä jos tsekkaisit uusimman TM lehden, jossa on matkaenskojen testi...Olen vähän miettinyt multienduron ostoa...vai onko noissa nyt paljoa "enduroa" olleskaan.
Jotenkin ajoasento viehättää ja sen mitä olen koittanut niin mukaviahan nuo ovat. Miten toi yläpainoisuus tuntuu kovassa kurvittelussa? Maastoon noilla on turha mennä, se nyt on selvää. Mutta jokapäiväiseen mopoiluun tollanen vois olla jees.
Mutta jos ulkopuolisen apua kysyisi vielä...eli huonoja ja hyviä puolia tästä pyörätyypistä saisi. Olen katsellut ja osaa koittanut seuraavista pyöristä Vstrom 1000, Varadero(vaikutti possuimmalta noista) ja Caponord tonniska.
Vai ostaisiko sitten sen Kawan ZX6r 05' mitä kanssa mietin![]()
Ja tarvii sanoa, että oon tykästynyt XJR 1300 jammuun, mutta en sitä taida ostaa kun on noita muskelimasoja ollut tossa parikin aiemmin ja vaihtelua haluttaisiin.
Ei paha.Yksi taatusti hyvä Elefantti olisi takuun kera myytävänä Vantaan
Yamaha Centerissä Kalle Javanaisella ( eli mun toinen pyörä on
tänään laitettu sinne myyntitiliin ).
Matkaenskojen?Mitä jos tsekkaisit uusimman TM lehden, jossa on matkaenskojen testi...
Sehän se on ikuisuuskysymys. Teho on kiva, mutta soratielläkin on kivaa ajella. Välillä tekee mieli vaan körötellä maisemia ihastellen ja välillä jokuset hinkuvat radallekin.Koejoin tänään Varaderon ja ajoin tutuntutun Strommilla pätkän. Strommi oli omiin mittoihin sopiva pyörä, hauska peli! Varadero oli vähän liian suuri tai ainakin tuntui siltä, mutta vaikutti hyvältä matkajuhdalta. Toisaalta sitten menin koejamaan sporttipyörän samalla ja fiilikset menivät sekaisin!
Toisaalta Strommi oli hauska, mutta niin oli toi 600 sporttimopokin! Eli vähän hakusessa homma nyt.