GuessWho
Mopoton ja veneetön mies
MadMan sanoi:Pahoittelen, jos tuli paha mieli. Homman taustallahan oli tosiaan se, että ne oli mun viimeiset kierrokset RR-radoilla, joten ajattelin kerrankin vähän irrotella. Muutenhan oon ajellu aika kiltisti, vaikka mieli olisi monesti tehnyt vähän irrotellakin ja harjotella esim. kunnon sladitteluita. Tommonen toiminta kuitenkin aiheuttaa hämmennystä muissa ratailijoissa ja hämmennyksen kautta ihan oikeita vaaratilanteita. Tarkoitus oli repäistä vasta viimeisellä kierroksella, mutta katsoin turvallisemmaksi ensimmäisen kierroksen, koska siinä vaiheessa rata takanani on varmasti vapaa ja kyseinen asia on tarkastettu vähintään kahden ihmisen toimesta (minä ja porttivahti). Homma oli siis täysin tahallinen ja harkittu. Ja lapsellinen. Mutta vähän pitää lapsellinen ollakin. Siitä sen sijaan olen varma, että kenenkään turvallisuutta se ei vaarantanut tippaakaan enempää kuin sekään, että minä ja pari tusinaa muuta tyyppiä ajaa siellä niin kovaa kuin osaa.
Ja lohdutukseksi voin sanoa, että sain asiasta palautetta ihan niinkuin asiaan kuuluukin. Eli kyllä järjestelmä toimii samalla tavalla kaikkien kohdalla ja näin pitääkin olla. Ja olin valmis vastaanottamaan muutaman vuoden porttikiellon orgin ratapäivilleNo ehkä jollain lainapyörällä tulee joku kierros ajettua muistojen verestämiseksi, mutta meikäläisen osalta ratahomma oli tällä erää tässä.
Mussa on varmaan jotain vikaa muttta mielestäni toi oli juuri niin Äijä-huumoria ku olla voi ja kaikki rispektit siitä =)
Pikkuisen leikkimieltä ja karvan verran kapinahenkeä kuuluu moottoripyöräilyyn. Ainut asia mikä kismittää on se etten ollut paikanpäällä näkemässä