• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KEHÄKESSA Maanantaisin 19.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Re: KEHÄKESSA Maanantaisin 19.00

Btw tämmönen lappu oli kessan tuulikaapissa.

O6BIWwE.jpg

Huomennakin olisi vielä kotipizzan kuponkeja jäljellä jos joku sattuu tilaamaan pizzaa samaan aikaan kessalla.

ping Bolt, Knaku, Pitkis, lowkku, Jonezi, Betula jne...

Karkov sanoi:
Huomennakin olisi vielä kotipizzan kuponkeja jäljellä jos joku sattuu tilaamaan pizzaa samaan aikaan kessalla.

ping Bolt, Knaku, Pitkis, lowkku, Jonezi, Betula jne...

Perhana ! Nyt ois aikaa, auto käytössä ja plussapisteitä oikein urakalla... Mutta mä lennän aamulla lappiin kattelemaan poron perseitä. Työreissu! :pissed:

Olisko ens maanataina Flamingo ja joku ruokapaikka siellä klo 19.00
Jos vaikka viidelle kelpaa niin tää on sovittu.

Reiska_SB sanoi:
5.12.2016 klo 18-22 on Kessalla Japsistarojen & Hängarien Pikkujoulut.
Eli motoristeja talo täynnä :)-

Mä jo mietin että kuka helvetti järjestää pikkujoulut bensa-asemalla:grin:

Bolt sanoi:
Olisko ens maanataina Flamingo ja joku ruokapaikka siellä klo 19.00
Jos vaikka viidelle kelpaa niin tää on sovittu.

Karkov sanoi:

Betula sanoi:
Flamingo käy hyvin

Oliko ruokapaikasta tarkempaa tietoa?

Se Jumbon Stockan vieressä sijaitseva American Diner vaikuttais mielenkiintoiselta, mutta menee kiinni jo 21 Jumbon mukana. Flamingon puolella on tietty se tuttu Parilla tai Amarillo, jotka on auki 23 asti.

Pitkiss sanoi:
Oliko ruokapaikasta tarkempaa tietoa?

Se Jumbon Stockan vieressä sijaitseva American Diner vaikuttais mielenkiintoiselta, mutta menee kiinni jo 21 Jumbon mukana. Flamingon puolella on tietty se tuttu Parilla tai Amarillo, jotka on auki 23 asti.

American diner sopii mulle. Eihän toi 21.00 mikään ongelma ole. Ja jos on ruuhkaa niin mennään muualle. Mä tulen tylsästi autolla, mutta jos jotkut haluu alkaa viettää pikkujouluu, niin voihan tuolla aloitella.

Re: KEHÄKESSA Maanantaisin 19.00

Joo eihän sitä tosiaan tarvii samaan paikkaan juuttua. Nähdään American Dinerissa :bye:

Back