• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KEHÄKESSA Maanantaisin 19.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oliko tänään paljon väkeä?

Mä olin tulossa, kunnes havahduin toimivani vaimolle ambulanssina, pikkujätkien ja kavereiden treenikuljetusliikkeenä sekä hoitavani yleistä logistiikkaa, joka ruokki edellämainitut.

Oishan sitä voinut jotain omaa aikaa nauttia, kun yöstä 02:15 alkaen olen ollut liikkeellä. No nyt otan oluen, katson uutiset ja painun nukkumaan.

Jonezi sanoi:
Oli meitä 9 vissiin.

Pikkuisen ketuttaa, että nyt kun asuu taas koko ajan himassa, niin ei ehdi Kessalle. Haminan aikaan ehti vielä käymään.

No, eiköhän se tästä taas luonnistu ja ehtii "välittömän välittämisen kerho":n kokoukseen :p

Knaku sanoi:
Pikkuisen ketuttaa, että nyt kun asuu taas koko ajan himassa, niin ei ehdi Kessalle. Haminan aikaan ehti vielä käymään.

No, eiköhän se tästä taas luonnistu ja ehtii "välittömän välittämisen kerho":n kokoukseen :p

Jep, viikon päästä sit uus yritys. :thumbup:

Mutta minkäs teet jos noita muuttuvia tekijöitä on elämässä.

Bolt sanoi:
Onko meillä tänään normipäivä?

Huomenna on normipäivä, eli ei mitään! Tänään vois ottaa vähän...

img42062-previewImage.jpg

...pullaa ja kahvia.

Bolt sanoi:
Onko meillä tänään normipäivä?

On. Mä en vieläkään pääse :pissed:

Kuka hemmetti keksi, että mukulilla ois hyvä olla jokin liikuntaharrastus...?! :p

Knaku sanoi:
Kuka hemmetti keksi, että mukulilla ois hyvä olla jokin liikuntaharrastus...?! :p
Tsop-tsop setäsininen, liikkuvista lapsista kasvaa liikkuvia aikuisia jotka jaksavat painaa pitkää päivää => hoitavat velvoitteensa ja veronsa (ja meidän eläkemaksut)... :blink:

Motoristorante sanoi:
Tsop-tsop setäsininen, liikkuvista lapsista kasvaa liikkuvia aikuisia jotka jaksavat painaa pitkää päivää => hoitavat velvoitteensa ja veronsa (ja meidän eläkemaksut)... :blink:

Siks mä ne sinne laitoinkin. :thumbup: Pitää jonkun jaksaa meikäläistä kantaa, kun omat jalat ei enää kanna. Eikä nyt puhuta valtion monopoliyhtiön aiheuttamasta tilapäisestä liikuntarajoitteesta :p

Mutta vielä jonain kauniina päivänä tässä talvella mä pääsen Kessalle pauhamaan jaskaa...

Hävetkää miehet! Yhdeksän miestä tuli autolla. Ainoa nainen moottoripyörällä:grin:

Back