• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KEHÄKESSA Maanantaisin 19.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Bolt sanoi:
Mä annoin ne Karkoville kuljetettavaksi ja saan ne vasta tänään Kessalla.

Oisin unohtanut ne takin taskuun kun lauantaina meni melkein vasemmasta korvasta sisään ja oikeesta ulos, unohtui täysin millon ja missä ne piti palauttaa.

Ja epäilyttävä viesti tuo massajaskan:
> herrasmies kiinnostunut tangostaan
> esittelee vehjettänsä

Re: KEHÄKESSA Maanantaisin 19.00

Mä tuun sit kun esitellään v**un kestävä tanko.😈 Hengessä mukana Haminan Koti-pizzassa ☝

Lähetetty minun GT-I9195I laitteesta Tapatalkilla

Jos toi taivas lakkais tippumasta niskaan niin voisin lähteä synttärilahjaa ulkoiluttamaan.

Aatelin kans ilmaantua paikalle. Näyttäs sadetutkan mukaan kelit otolliselle.

mä meen tuonne "iloiseen" (vittu kukakohan tonkin sloganin on keksinyt?! Ei oo varmaan käynyt Haminassa!! :rant:) Itä-Suomeen.

Mutta jonkunhan on pidettävä yllä tuota kiukuttelu-osiota :p

Ps. Ja eihän toi missään Itä-Suomessa ole. Etelä-Kymeenlaaksoa lienee koko vesijättömaa...

Bolt sanoi:
Mä tarjoon sulle PANNUKAHVIN:grin:

Sillä huuhtoo sen jonkun muun tarjoaman pannupizzankin kivasti alas:D.

Aamunavaus kylppärissä sujuisi tahdikkaasti vaikka Froikkareiden "vanhan pannupään" tahdissa:D.

Alkuriimitkin osuu aivan nappiin kun astuu kylppäriin... peilin eteen, vaikka nuori mies onkin.

"Valossa aamun kun hänet mä nään.... Kuinka vanhalta joskun hän voi näyttääkkään...."

No joo.... pitää muistaa, että arkara välittäminen on oikeastaan "luonnonlääkettä"
monessakin mielessä.

Se vahvistaa.... ja vitutuksen tsunamimaiset adrenaliiniaallot laimentavat tehokkaasti paikkojen kolotusta:D.

Oikeesti.... Kaikki taitaa olla "kuten pitääkin"..... ja vakkariyhtiökin taisi ostaa värkit kauden päätteeksi:thumbup:

Omat, erilaiset kunnon mälläilyt on viime vuosina onneksi olleet ihan olemattomia, mutta
kun niiden aika oli ja niitä riitti eri huveissa, tuntui itse asiassa helvetin hienolta olla "omilla jaloilla"
kuuntelemassa kavereiden... ja vähän muidenkin rankkaa välittämistä.

Kutsutaanhan tuota "elämäksikin", eikä se kaikesta huolimatta aina ole ihan paskaa.
Vaikka Nalle Puh toteaakin, että "parasta on hetki juuri ennen"......
On välillä juttuja, jolloin "parasta on hetki juuri jälkeen".....
kun huomaa, että nou hätä.
Huomennakin "ruoka maistuu, uni tulee.... ja taas mennään" :respect:

Juu juu. Mopo käy jo mutta mun täytyy käydä p... Siis puuteroimassa nenä ennen kuin tulen.

Lyhyet kalsarit ajofarkkujen kanssa ja tumma visiiri teki kotimatkasta päräyttävän kokemuksen:grin:

Bolt sanoi:
Lyhyet kalsarit ajofarkkujen kanssa ja tumma visiiri teki kotimatkasta päräyttävän kokemuksen:grin:

Mutta onneks oli kahvalämppärit! :p

Back