• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

KEHÄKESSA Maanantaisin 19.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Karkov sanoi:
Autoo alle, hyvä miäs. :p

Auto on vaimolla juniorin futistreeneissä. Ens viikonloppuna kun on niiiin iso turnaus Lahdessa, ettei voi olla treeneistä poissa. Ja sit on HesaCup ja sit....

Niin et omistan mä auton, jota aina silloin tällöin saan lainata :grin:

Karkov sanoi:
Se oiski vissii kessapäivä taas huamen. Keliki sennäköne että kehtais terassilla istua.

Ajattelitko sadepuvussa istua terassilla?
Mä tulen tylsästi autolla.

Harvinainen yhdistelmä; maanantai ja vapaa, vois käydä kääntymässä josko näkyis porukkaa? Säästä nyt ei vaan tiiä, lupas vodaa aikasemmin ja nyt lupaa vodaa myöhemmin mutta tuleeks sitä kuitenkaan? Vettähän se vaan on...

Kyllä se tarkoitus oli tulla käymään, kulkine vielä mietinnässä. Mutta jos keli lupaa vain hieman vettä, niin ei toi bemari sokerista ole. Kuski vähän, mutta katsotaan... :thumbup:

Tänään väkeä tulossa ??

Tarjoan puolikkaan pizzasta, jos joku tuo mulle hopean värisen .ORG! -tarran. Mulla ei ole kuin mustia :sad: ja uuteen kypärään pitäis saada tarra.

Mulla on kakski erilaista hopeeta tarraa. Pizzaa en syö mut katotaan jos jotain löytyy.. Tuun 😎

Hepuli hep!

Mulla pitäis olla jossain hopee ja valkoinen tarra jossain ehkä kai... vaihda semmone yhteen mustaan? Sit jos Knaku tarjoot kokonaisen pizzan ni asennan sulle lisäks kaks pyöreetä Bridgee mopon alle :;):

Fresh sanoi:
Mulla on kakski erilaista hopeeta tarraa. Pizzaa en syö mut katotaan jos jotain löytyy.. Tuun 

Jos löytyy, niin mä tarjoan kyllä kahvit/virvokkeet. Itse ajattelin syödä pizzaa, mutta kokonaisen jaksamisen kanssa voi olla vähän niin ja näin...

Löytys tarra, mut en pääse tulee ku ei oo millä tulla.

Olipa kiva tavata taas tuttuja ja nähdä uusiakin kasvoja NIC:en takaa. Kelikin oli erittäin suotuisa, kun päästiin ihailemaan sateenkaaria, muttei satanut.

Kiitos vielä Fresh:lle tarrasta. Nyt kypärä on täydellinen :rakastunut:

Seuraavaan kertaan. :thumbup:

Jos isosti kaipaatte tarroja niin laittakaa mulle yv.
Kesäpäivillä saatte kans... siis tarroja... jos haluutte... :p

Holtsu sanoi:
Noilla Kesäpäivillä tuppaa tuleen darroja.. :blink:

En mä darraa kypärään kaivannut... :p Eikä ne (onneksi) pysy pitkään kiinni.

No katotaan mitä Imartalla saadaan aikaiseksi. :kääk:

Huomennahan keli näyttää siltä, että täytyy lähteä vähän pidemmän kautta Kessalle syömään jäätelöä ja juomaan kylmiä juomia... :thumbup:

Oonko mä terassilla yksin, vai tuleeko muita? :p

Back