Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä tykkään enemmän termistä "chicken stripe". Mulla sitä on vielä about sentin verran molemmissa renkaissa. Jos sen haluais kokonaan pois, pitäis pyörä olla noin 90 asteen kulmassa maahan nähden, mut näähän nyt on aina vaan tekosyitäEole.
edit: Suomeksihan tuo koskematon alue on nimeltään Pussy Stripe.![]()
Mulla tossa matkavessassa varmaan 4cm/puoliNoita "pussy stripejä" on muutes kiva bongailla jostain esim. ärräpyöristä kaupungilla kun pahimmillaan tapaa just jotain 2cm straippeja!![]()
Ai ihan pystyssä *nusnus*Mä tykkään enemmän termistä "chicken stripe". Mulla sitä on vielä about sentin verran molemmissa renkaissa. Jos sen haluais kokonaan pois, pitäis pyörä olla noin 90 asteen kulmassa maahan nähden, mut näähän nyt on aina vaan tekosyitäEole.
edit: Suomeksihan tuo koskematon alue on nimeltään Pussy Stripe.![]()
![]()
Ai ihan pystyssä *nusnus*Mä tykkään enemmän termistä "chicken stripe". Mulla sitä on vielä about sentin verran molemmissa renkaissa. Jos sen haluais kokonaan pois, pitäis pyörä olla noin 90 asteen kulmassa maahan nähden, mut näähän nyt on aina vaan tekosyitä![]()