• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Käytettyjen hinnoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Boxeri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
talktohand.gif
Moro!

Mielenkiintoista....., no olkoon tämä vaikka mielipide. Koska ruusuja tää ei ainakaan ole. On tullut seurattua käytettyjen mopojen hinnoittelua, jonka jokainen myyjä saa todellakin tehdä niin kuin haluaa.

Ja näin näyttävät tekevänkin. Mutta, mutta yleensä kun pyörät vanhenevat niin hinnatkin pitäisi kyllä halventua...vai?
Tietenkin poikkeuksia on...heh,heh niin se oli tää HD. Joka on jo luku sinällään.

Mutta asiaan...otsikossa mainitussa liikkeessä olisi varmaan melkein SIJOITUS pitää pyöräänsä ns. talvisäilytyksessä. Uskoen, ettei omankaan pyörän hinta siellä talven aikaan laske?
confused_orig.gif

No, leikki leikkinä . Onhan se vanha sanonta. ETTEI HULLU OLE SE JOKA PYYTÄÄ, VAAN SE JOKA MAKSAA!!!!

Itse en ole henk.kohtaisesti asioinut ko.liikkeessä. Mutta joskus puhelimella rimpauttanut ja varmaankin kompastuskivenä ollut oma vaihdokkini. Jonka hyvityshinta on vuosien saatossa laskenut.

Tietenkin on muistettava kaupankäynnissä se seikka, että asikashan se aina joutuu antamaan RAHAAAA.......
biggrin.gif
Tota ei millään pahalla , mutta jos jotakuta arvostelee ja heittää sen ensimmäisen kiven niin kyllä olisi parasta olla ihan omakohtainen kokemus ja tätä tekstiä ei tarvitse lukea rivien välistä.

Mistä v**usta näitä kuulopuheiden levittäjiä oikein sikiää?

Tääkin vaan mielipide
biggrin.gif
Heissuli vaan!
talktohand.gif

Ei kaa vaa sul oo sukulaasuuuuus suuuhdeeeeeeee...
biggrin.gif

Meinaan tuohon kaupanpitäjään.....

Tää ei ole mielipide,vaan pelkkä arvaus.......

talktohand.gif
Moro!

Mielenkiintoista....., no olkoon tämä vaikka mielipide. Koska ruusuja tää ei ainakaan ole. On tullut seurattua käytettyjen mopojen hinnoittelua, jonka jokainen myyjä saa todellakin tehdä niin kuin haluaa.

Ja näin näyttävät tekevänkin. Mutta, mutta yleensä kun pyörät vanhenevat niin hinnatkin pitäisi kyllä halventua...vai?
Tietenkin poikkeuksia on...heh,heh niin se oli tää HD. Joka on jo luku sinällään.

Mutta asiaan...otsikossa mainitussa liikkeessä olisi varmaan melkein SIJOITUS pitää pyöräänsä ns. talvisäilytyksessä. Uskoen, ettei omankaan pyörän hinta siellä talven aikaan laske?
confused_orig.gif

No, leikki  leikkinä . Onhan se vanha sanonta. ETTEI HULLU OLE SE JOKA PYYTÄÄ, VAAN SE JOKA MAKSAA!!!!

Itse en ole henk.kohtaisesti asioinut ko.liikkeessä. Mutta joskus puhelimella rimpauttanut ja varmaankin kompastuskivenä ollut oma vaihdokkini. Jonka hyvityshinta on vuosien saatossa laskenut.

Tietenkin on muistettava  kaupankäynnissä se seikka, että asikashan se aina joutuu antamaan RAHAAAA.......
biggrin.gif
Tota ei millään pahalla , mutta jos jotakuta arvostelee ja heittää sen ensimmäisen kiven niin kyllä olisi parasta olla ihan omakohtainen kokemus ja tätä tekstiä ei tarvitse lukea rivien välistä.

Tääkin vaan mielipide  
biggrin.gif
Heissuli vaan!  
talktohand.gif

biggrin.gif

Ei todellakaan ole ja en ole edes Korpiahoa koskaan tavannut. Nähnyt vaan joskus radalla ajavan. Silti olen sitä mieltä että kuulopuheiden perusteella ei pidä ketään tuomita.

Tääkin vaan mielipide  
biggrin.gif
Heissuli vaan!  
talktohand.gif

biggrin.gif

Tää ei ole mielipide,vaan pelkkä arvaus.......[/quote]
Ei todellakaan ole ja  en ole edes Korpiahoa koskaan tavannut. Nähnyt vaan joskus radalla ajavan. Silti olen sitä mieltä että kuulopuheiden perusteella ei pidä ketään tuomita.[/QUOTE]
Taitaa perustua ennemminkin näköhavaintoon eikä kuulopuheisiin. Siellä ne hinnat on kaikkien pällisteltävissä nettisaitilla. Vaatii tietty hintojen seuraamisen vähän pidemmällä aikavälillä mutta mitä ainakin itse katsoin niin hyvin pitävät vaihdokit hintansa vuodesta toiseen.

Tääkin vaan mielipide
biggrin.gif
Heissuli vaan!
talktohand.gif

biggrin.gif

Ei todellakaan ole ja en ole edes Korpiahoa koskaan tavannut. Nähnyt vaan joskus radalla ajavan. Silti olen sitä mieltä että kuulopuheiden perusteella ei pidä ketään tuomita.[/quote]
Taitaa perustua ennemminkin näköhavaintoon eikä kuulopuheisiin. Siellä ne hinnat on kaikkien pällisteltävissä nettisaitilla. Vaatii tietty hintojen seuraamisen vähän pidemmällä aikavälillä mutta mitä ainakin itse katsoin niin hyvin pitävät vaihdokit hintansa vuodesta toiseen.[/QUOTE]
Saattaapi olla että tuo hinnoittelu myös karsii turhia renkaanpotkijoita pois. Eiköhän tosiostaja kysy suoraan hintaa mikä noissa pitkäänseisseissä varmaan ihan jotain muuta mitä lapussa. Ja noita ylihinnoiteltuja vanhoja rutkuja vähän joka liikkeessä näön vuoksi. Lienee jonkinsortin kauppamiehen strategia... En ota kantaa onko toimiva kun mitään kaupantekemisestä tiedä.

Oli kyllä sen verran epäselvä toi aloitusviesti ja otsikko Korpiaho Racingin yhteydestä kirjoitukseen, että siiretään ihan kokonaan pois risuista ja ruusuista tää yleiseen keskusteluun.

oma kokekmus erkan putiikista on positiivinen aina saanu hyvää ja asiallista palvelua hinnathan on neuvottelu kysymyksiä
biggrin.gif

No niin,kyllähän se on niin että monissa liikkeissä on hinnat vaihtopyörien osalta hieman yläkanttiin,mutta millaista palvelua saa!
Se varmaan on sellainen henkilö"kemia"juttu,jos ostaja menee liikkeeseen avoimin mielin,eikä katso heti siihen malliin,että täälläpäs on kallista.Minun mielestä nuo myyjät on nähneet kaiken maailman renkaanpotkijoita ja voivottelijoita,hinnasta,km määrästä,kunnosta,ym ym.Joten minun mielestä millaisen kuvan luot itsestäsi liikkeeseen mennessä,saat samallaisen palvelun.En ole koskaan käynyt Korpiahon liikkeessä,mutta minun mielestä yritys on
sen verran kauan ollut Mp hommissa mukana,että jos he olisivat huonosti hoitaneet hommansa niin ei yritystäkään enään olisi olemassa.Kuten edellä on mainittu,ei ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.Okei ostat pyörän maksat ehkä hieman liikaa(kuten minä n500e),mutta jos se tuntuu siltä että se on se mitä olet hakemassa,niin onko se aina pahajuttu.500e,menet risteilylle vaimon kanssa ja se raha on noin suurinpiirtein mennyt,mitä jää Krapula,väsymys ja ehkä menetetty työpäivä jonka voi lisätä siihen 500,aan euroon.Tämä on vaan minun mielipide.
biggrin.gif

Back