Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oli aika yllätys kun diablot kesti 3 tonnia , syy olikin sitten bilteman huippu rengaspaine mittari joka näytti 0.5 bar väärinTuuchen sanoi:Mainosmiehet sanoo että:
Pirelli Diablo Rear Tire
-Supersport performance at a value price
-Devilish handling thanks to the patented 0° high tension and low elongation steel belt
-Outstanding dry grip thanks to a rear tread pattern optimized in the mid-crown and shoulder with maximum land-sea ratio
-Enhanced land-sea ratio provides exceptional grip and traction in wet and dry conditions
Samapa tuo, ei kuulu enää Pirellin viralliseen mallistoon.
Itsellä nyt ollu Dunlopin SportSmart kumit ja kestää sinne 10tkm suuntaan. Toki suorat tiet jättää jälkensä ikävän helposti mutta mutkia suosiessa jakautuu kuluminen kivemmin.
Pyörässä oli ostettaessa (käytettynä) käytännössä uudet michelinin touring renkaat (nimeä muista).
Ei niissä takarengas kestänyt yhtään pidempään kun löi tyhjää tiuhakseltaa.
Toki kaasun käyttö voisi olla hillitympää mutta se ei ole niin kivaa.
Ja pyörä siis R1 06
baritoni sanoi:Ja pakko sanoa, että usein tulee ajettua kunnon syheröä melko sporttisesti ja ei ole PR2 lipsunut jyrkimmissäkään mutkissa, ainakaan merkittävästi. Radalla varmasti hävitään sekunteja, mutta tuolla metsien tai peltojen keskellä ei sekunteja lasketa. Eikä pitäisikään.
sami1024 sanoi:Oliko sulla vertailukohtaa PR3 ja PR2 väliltä? Mulla oli kahdessa edellisessä pyörässä PR3:t alla, ja loppukesästä pyörävaihdon myötä tuli alle uudenkarheat PR2:t. Syystä tai toisesta tuo PR2 tuntuu ainakin minusta etupyöränä "liukkaalta", eli nimenomaan reippaassa mutka-ajossa tulee tunne että se hieman sortaa tai "liukuu" ulkokurviin päin. Osittain tuo tunne voi toki johtua pyörän vaihtumisesta, mutta täyttä luottoa en ole saanut. Tarkoitus on hypätä PR4:n heti kun tuo kakkonen kuluu vielä vähän enemmän kulmikkaaksi.
jyk4 sanoi:http://g0d.damnserver.com/busa_pilotroad2_17500km.jpg tuossa vielä (sata kertaa laittamani) kuva PR2:sta, 17500 km eikä ole kulunut yhtään kulmikkaaksi vaikka tourinkia kovasti harrastinkin.
PoS sanoi:Tavallinen Diablo on olevinaan sporttinen katurengas, mutta se on erinomainen esimerkki siitä, miten kehitys kehittyy. Ei se vedä vertoja edes nykyisille touringikumeille pidoltaan tai muilta ominaisuuksiltaan. Esim saman merkin Angel GT kestää rataa ihan eri tavalla.

PoS sanoi:No mä siirryin MP-tuen nopeaan ekaa kertaa 2006 tai 2007, kun ajoin Alastarolla jotain 1.35 ja sinne sopi ihan mainiosti. Nykyään ei varmaan tarvi yli 1.30 ajoilla nopeassa paljon muuta tehdä kuin antaa ohitusharjoituksia.
Pari viime vuotta on ollut ratailun kanssa vähän hiljaisempaa, joten korjatkaa aktiivisemmat, jos oon väärässä.

PoS sanoi:No mä siirryin MP-tuen nopeaan ekaa kertaa 2006 tai 2007, kun ajoin Alastarolla jotain 1.35 ja sinne sopi ihan mainiosti. Nykyään ei varmaan tarvi yli 1.30 ajoilla nopeassa paljon muuta tehdä kuin antaa ohitusharjoituksia.
Pari viime vuotta on ollut ratailun kanssa vähän hiljaisempaa, joten korjatkaa aktiivisemmat, jos oon väärässä.