• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Käytättekö kypärähuppua?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja svahnm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Umpipotalla lähes aina (90%)huppu ja vähänkin viileemmällä vielä kaulurikin. Avolla pelkät lasit. Aina. Kokemuksesta viisastuu..

Kyllähän tota kypärähuppua tulee käytettyä niin radalla,kun kadullakin,aina!
buttrock.gif

En oo käyttäny enkä käytä! No eino kokeilin mut ei oikein vain sopinu mun hipiään, käytän ennemmin erillisiä kaulasuojia kelin mukaan buffia ja sit ku kylmenee ne tuhdimpaa.
sport05.gif

..olen hankkimassa tollasta "avopottaa" kokoplexillä, ja nyt alkoikin mietityttään että mahtaisko tämä huppu toimia siinäkin.. ehkä hyvinkin vielä viileämmillä keleillä / tuulilla.. No kohtahan se nähhään
smile_org.gif

Tuntuu siltä, että ne eivät käytä joilla potta mahtuu päähän ilman buffia tai huppua.
Itse käytän aina kypärän alla jotain, koska muuten en saisi
pottaa päähän, ja onhan se turvallisuutta lisävää, kun ,kypärä
on sopivan sopiva.
kaboom.gif

sanoi:
Hämäävää kun kaikissa leffoissa naiset kiskaisee sen kypärän hitaasti hiukset hulmuten pois. Aika kaukana siitä visiosta kun itse ensin räpeltää lasit pois päästä, sitten kypärän ja teletappi-hupun, ja sen jälkeen yrittää haroa hiuksia edes jotenkin järkevästi, siinä sivussa etsien että mihin ne lasinsa oikein tiputti.  
lookaround_orig.gif

Just noin
crazy.gif
Vaikka miten ennen ajoon lähtöä olis tukka kuinka tötteröllä pappiljuttien jäljiltä, niin johan on kypärää poisotettaessa kaikki eleganssi tipotiessään. Mut silti aina vaan  
062802moto_prv.gif
Totta turisette!  
biggrin.gif
Eipä vaan itellä tosiaan oo tukka kovin edustuskelponen kypärän jäliltä...
Juu tosielämäs hiukset ei niin vaan valtoimenaan hulmahdakkaan kypärää poistaessa! Kun on saanu revittyä hupun irti niin pää onkin sitten niinkuin "vasikan nuolema"  
crazy.gif

Huppua kyllä käytän lähes aina, kypärä sujahtaa päähän paremmin ja korvikset ei tartu kypärän sisuksiin  
biggrin.gif

Ja kun hiuksia on kertyny päähän enempi kuin järkeä niin pahin virhe on jättää hiukset auki takin päälle,  
062802moto_prv.gif
jälkeen on sen verran takkuinen blondi ettei mene hiuksista edes harava läpi.  
baaa.gif

Mulla toi vähän vaihtelee.. Pitemmälle matkalle ja viileämmällä ilmalla tulee usein käytettyä, mutta kaupungissa pyöriessä jää monesti pois
confused_orig.gif
..Ja kohta pääsee bilisteleen.. uu yeah!!
062802moto_prv.gif
tounge.gif

e: Jotain kielioppia..

:vi**ttaa:Kyllä käytän ja silti siellä on se ihana tuoksu
bawling.gif
:itkupilli:mutta sen kanssa pitää vaan elää
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Back