• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Käytätkö korvatulppia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AriK
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Käytätkö korvatulppia - Eli käytätkö korvatulppia ajaessasi

• En käytä

Ääniä: 1 50,0%
  • Käytän

Ääniä: 1 50,0%

• Ääniä yhteensä
    2
MITÄH?

sport05.gif

Päässä tsuupertti S1 ja matka-ajossa korvaan korvakittiä  
biggrin.gif
. Kokeilin useita eri tulppia, kunnes kuorsaava  
crazy.gif
matkakaveri tarjosi kysymättä korvakittiä nukkumista varten
wink.gif
. En tarvinnut nukkumiseen, mutta ajossa olen siitä lähtien käyttänyt
062802moto_prv.gif
ja toimii hyvin. En ole saanut mitään tulppia sopimaan oikein korviini,
nixweiss.gif
mutta kitti suorastaan sukeltaa korvaan.

Juu tamppoonit korvissa ja ihan tusinatavaraa
sad_orig.gif

Olen pelastanut itseni kuulovauriolta tai luulen pelastavani
cool.gif

MITKÄ TULPAT??? On mulla muutenkin todettu huono kuulo, niin ei kai sillä niin väliä, heinäsirkan kuulen, mut matalia ääniä en oikein hyvin...
nixweiss.gif

withstupid.gif

sport05.gif

En käytä... painavat korviin ja hyvä kypärä auttaa asiaan, vaikkei kaikkea huminaa pois viekkään
smile_org.gif

Elacinin muotoonvaletut. Bensa-asemaa pidemmälle (matkaa noin 800 metriä) en enää lähde ilman niitä tulppia.

Juup käytän kuulonhuoltoliitossa(?) valettuja tulppia melkein aina, vaikka S1 onkin melko hiljainen. Eipä tinnitä enää iltaisin korvat...

br, Mikko

Mitä! eihän silloin kuule kunnolla V2:sen jylinää, tuntee vaan!
siis en todellakaan käytä, menköön sitten vaikka kuulo!
withstupid.gif
vai?

Kun tiedän vauhdin nousevan maantienopeuksiin puen päälle. Ovat taskussa mukana siltä varalta, että lähdetäänkin yllättäen kaupungista ulos. Muotoonvaletut ovat talven hankintalistalla.

Olisiko .ORG:ilaisia kiinnostunut kyselemään ryhmätarjousta isommalle porukalle?

Käytän, ehdottomasti. Avokypärä ja ajolasit saa aikaan melkoiset suhinat, joten käytettävähän niitä E.A.R'eja on
062802moto_prv.gif

En käytä vielä, mutta uutta kypärää oon hommaamassa ja se on selkeesti äänekkäämpi, niin voi olla, että joutuu ottaa tulpat käyttöön.

Kyllä käytän. Ajelin ensin noin 2 kk ilman ja totesin et ei jumankekka, tinnitys/jälkisointi illalla ei oo kivaa. Duunista realisoituja 3M oransseja tulppia.. Leikkaan ne paksummasta päästä vähän lyhkäsemmäksi niin ei paina ja toimii.
sport05.gif

Back