Suunnilleen noin.Kotipihaa kauemmaksi en lähde ilman tulppia...
Crossipotta ja pysty ajoasento ei ole niitä hiljaisimpia yhdistelmiä.
Eikä tuon LC4:n kolinoita ja kilinöitä kauaa uskalla ilman tulppia kuunnella, hajoo vielä hyvä kone kesken ajon...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suunnilleen noin.Kotipihaa kauemmaksi en lähde ilman tulppia...
Kyllä meni ihan oikein, meinaan jos lähellä stagea niin vi##u aivan varmasti laitan tulpat korviin.Duunissa on paljon meluisampaa. Kawa Muzzy's putkistolla kuulostaa niin hienolta musiikilta, etten tulpilla ääniä pilaa...
... Ne jotka käyttää motoillessa tulppia varmaan käyttää niitä myös mikäli joskus eksyy oikean musiikin konserttiin...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liian vähän vauhtia jos pakoäänet vielä kuuluu kypärän sisään.Duunissa on paljon meluisampaa. Kawa Muzzy's putkistolla kuulostaa niin hienolta musiikilta, etten tulpilla ääniä pilaa...
... Ne jotka käyttää motoillessa tulppia varmaan käyttää niitä myös mikäli joskus eksyy oikean musiikin konserttiin...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mielummin kuuntelen musiikkia kun suhinaa ja kohinaa. tonniäffässä kun on vakiopöntöt kiinni nii ei oikee pysty fiilistelemään äänien kera kun eivät tahdo kuulua korviin edes ilman tulppia...Jos mulla joskus tulis pyöräilessä semmonen tunne, että tässä musaa tarttis kuunnella menisin kotiin kuuntelemaan sitä.
Kyllähän niitä pakoääniä kuuntelis muttakun se ei ole parin huntin vauhdissa se kaikista voimakkain ääni!ainakaan mun mopossa.eikä varmaan monessa muussakaan?töissä alkanu tottua pitämään tulppia kun rälläkkä laulaa päivästä toiseen.se muuten alkaa vituttamaan kun muutaman vuoden kuuntelee.sit kun opin pitämään töissä tulppia niin kaikki kova meteli tuntuu hirveeltä.Helevetin hienot titaanipöntöt, pari tuhat Eur./ kpl, mistä lähtee ihan v...tusti meteliä, ja sitten korvatulpat, ja pisteeksi päälle mp3 soitin kuulokkeet kypärään??![]()
![]()
Tyhmä kun kerran oon niin en nyt aina täysin ymmärrä, mutta nevermind
Ääni = voima! Kuulema on näin?
En malta oikein kesää odottaa, että pääsis noita pörinöitä kuulemaan...Liian vähän vauhtia jos pakoäänet vielä kuuluu kypärän sisään.Duunissa on paljon meluisampaa. Kawa Muzzy's putkistolla kuulostaa niin hienolta musiikilta, etten tulpilla ääniä pilaa...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aina tulpat tai musatulpat korvissa kun poistutaan taajama-alueelta.
+1Helevetin hienot titaanipöntöt, pari tuhat Eur./ kpl, mistä lähtee ihan v...tusti meteliä, ja sitten korvatulpat, ja pisteeksi päälle mp3 soitin kuulokkeet kypärään??![]()
![]()
Tyhmä kun kerran oon niin en nyt aina täysin ymmärrä, mutta nevermind
Ääni = voima! Kuulema on näin?
Joo, niin tinnittää.Aina tulpat korvissa, mopolla ajaessa.Suhisee muutenkin aina korvissa.Tinnitus?![]()
Taidan silloin jo olla lähes eläkeiässä, mutta voinhan sitä viittomakieltä opetella, että voin kanssasi keskustella hiphopin pilaaman kuulosi vuoksi.Kyllä meni ihan oikein, meinaan jos lähellä stagea niin vi##u aivan varmasti laitan tulpat korviin.Duunissa on paljon meluisampaa. Kawa Muzzy's putkistolla kuulostaa niin hienolta musiikilta, etten tulpilla ääniä pilaa...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Samoin ajaessa...ai miks ?
oota mä tuun sult kysyy tos 20v päästä ...ai nii mut mun pitää opetella viittomaan....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()