• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Käytätkö erillistä selkäpanssaria?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ShadowC2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Käytätkö erillistä selkäpanssaria? - ja jos käytät, niin millaista

• 1. En käytä

Ääniä: 1 100,0%
  • 2. Käytän

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    1
Itsellä on Sweep Back Armor

Lämminhän tuo on mutta kun ei se goretakin selässä oleva lärpäke suojaa mitään...

....Dainesen Wave II....siinä on hyvä pantsukki....
thumbs-up.gif

Alpinestarsin (en nyt muista mallia) erillisen suojan hankin kun saman valmistajan GPU puvussa ei takissa selkäsuojaa ole. Ei oo aina päällä mutta pitemmällä matkalla, vauhdikkaamassa ajossa ja radalla aina selässä... Työ/kaupunkipyörähdykselle en laita, mutta silloin nyt yleensä onkin vaan farkut eikä nahkabyysat jalassa.

Tämän äänestyksen "syyllinen" hankki sitten itselleen Dainesen WAVE 2 NECK suojan.
Eli jos mutterilla näätte kokovartalohaarniskaan pukeutuneen Blackbird kuskin, niin elkää ihmetelkö, sillä hänellä on sen pukemiseen omat syynsä..  
tounge.gif

062802moto_prv.gif

En käytä muuta kuin takin selkätaskussa olevaa kovaa suojaa, Alpinestarsia ja Richaa.
Onhan nekin tietty erillisiä
wink.gif

Vasta nyt keväällä tuli hankittua, ja lähes aina oon oston jälkeen pitänyt (pois jäänyt ainoastaan, jos on aivan vaatteita täynnä oleva reppu selässä, kuten usein suunnistusreissuilla... ei vaan oikein mahdu sen kanssa mukavasti..).

Pari kesää tulikin ajeltua takin retkipatjasuojalla, nyt ei voisi kuvitella ajavansa ilman.

Suoja on mallia lidl (b-square)
Mitä olen päässyt käpistelemään erilaisia suojia niin tuo vaikuttaa kaikista suojaavimmalle. Mukavuus onkin sitten missä varmasti hävitään monelle muulle merkille

Tarkoitus oisi kanssa hankkia selkäsuoja. Minkä hintainen tuo Lidlin suoja on ja saako niitä tällä hetkellä Lidleistä? Mä oon Dainesen suojaa kyllä suunnitellut, niistä lapsen koko oli sopiva, ja hintakin oli puolet halvempi kuin aikuisen(?)

Pidemmillä matkoilla tulee pidettyä suojaa. Ostin aikanaan tuommosen Halvarssonin Track, ihan toimiva kampe.
Reippaassa kelkkailussa meinaa lämmittää ihan kivasti... mutta ei osaa ajaa ilman.

Viime kesänä tulin ostaneeksi liiteristä selkäsuojan ja pakkohan sitä on nyt pitää. Siis jos lähtee ajelulle ilman, sattuu jotain ja satuttaa selkänsä niin v******han on ihan hirveä. Ei sellasita kestä edes ajatella, muutenkin on tuo ruoto sellainen ränkkänä.

Dainesen suoja on, sekä ajaessa että kyytiläisenä. Suojaavuuden lisäksi tukee mukavasti pitkillä matkoilla ja kyytiläisenä suojaa takapoksiin osuessa
062802moto_prv.gif

Back