• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Käytännön erot kaasu/ruisku xx?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt on vika korjattu! Liitin oli hapettunut ja syöpynyt kohtuullisen pahasti. Pistän kuvan kun ehdin.
Kun liitintä tutkii, niin se näyttäisi olevan pelkkä maadoitusliitin.
Hyvä juttu, miten korjattiin ja teitkö itse? Johtoja kuorimalla ja juottamalla vai koko nippu vaihtamalla? Toistaiseksi tuo minun pyörässä oleva juotosviritys toimii mainiosti, mutta kyllä minä joskus vielä koko johtosarjan vaihdan vaikka se kallista ja työlästä ehkä onkin.

Ja kyllä, taitaa olla maadoitusliitin tuo hapertuva mötikkä.

/MarcusB

MJL Huolto pajotti pyörän kuntoon. En ole vielä ehtinyt tutkia liitos tapaa, mutta tutkin sen, kun ehdin. Huoltomies kehui, ettei liitos enää happane.

Tämä nyt ei ole otsikkoon mitenkään liittyvä, mutta itse tykkään kaasarista!
sport05.gif
sport05.gif
Se on vähän niinko hevosella ratsastais, saa pitää kaksin käsin kiinni että pysyy mukana kun nykii ja rykii ja meinaa nakata sarvien yli kun vähän terhakkaammin kääntelee kahvaa.
062802jumpie_prv.gif
inlove.gif

Sain itsekin homman kuntoon. Kaikki johdot eivät ole "maa" johtoja. Toisella puolella on 3kpl eri sulakkeilta tulevia + johtoja, ainakin -00 mallissa. Mulla oli juuri + puolelta liitin "hävinnyt olemasta ( vilkut, jarruvalo kaukovalovilkku ja äänimerkki ). Johdot pois liittimestä ja puristus liitin tilalle. Toimii.
062802jumpie_prv.gif

Terve , -04 XX ja yhtäkkiä ryyppy eli rikastin ei toimi. Ei käy kylmänä lainkaan tyhjänä ja lämpimänäkin nippa nappa. Onko ollut kenelläkään vastaavaa?

Back