• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Käykö tulevat uudet bensat Ducateihin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Finnpaso
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei Perk.le! Mitä vidua tuo kurrosen kirjautumissivu ponnahtaa esille mullakin. Lähettäkää joku sille kurroselle selvät pasmat, että poistaa moiset paskat pois !!!!!!!!!!! Ei tunnu hyvältä, ei....  
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
Kuten Nitrous jo totesi niin se johtuu tosta boy007:n avatarista joka on salasanasuojatussa paikassa. Joku mode vois poistaa sen avatarin ni loppuis toi kirjautumisikkunan hyppiminen.

Edit: tai tietysti boy007 voi korjata tilanteen itse jos ehtii paikalle ennen modea.

sori, sori, mulla on siirtynyt 4vk sitten kotikoneen palvelin
softa Windowsin päältä Linuxin päälle,... hakemistonimi
muutokset ja käyttöoikeudet on estänyt palvelin ohjelmaa
lähettämästä avataria eteenpäin! Avatarit näemmä eivät
tule moto.org:ista vaan alkuperäisestä linkistä,...
Ongelma pitäisi olla korjattu.

Niin itse ihmettelin minkä vitun takia iso kasa ihmisiä
yritää ilman lupaa konetta käyttää kunnes selvisi
mistä kyse!

joni

Niin, toi ongelma on ollut tiedossa jo pari vuotta. Tankki materiaali
on ollut useamalla valmistajalla käytössä, eli muissakin merkeissä
muovitankit venyy ja paukkuu. Materiaalia on kuulemma vaihdettu
jotta kestäisi,... sitä en tiedä missä vaiheessa,...

USA:ssa DUC on ainakin muutaman tankin vaihtanut nupisematta
perustuen multistrada.net:iin

Tosin USA:ssa vaihdetaan jopa etuiskarin tiivisteet takuuna
jos hajoaa huolto-ohjelman huoltojen välillä, meillä Suomessa
se on normaalia kulumista myös Kuluttajaviraston mielestä!!

Erästä maahantuojan palveluksessa olevaa henkilöä lainatakseni, epävirallisesti tietysti, hän oli sitä mieltä että "E10 on suoraan saatanasta"

eli simppelisti, EI DUCATEIHIN!

Ja mitä sun etustefoihin tulee "boy007" niin luulen että kuulut siihen ihmisryhmään jonka mielestä polttimot, vaijerit, ketjut ja jopa renkaatkin kuuluisi vaihtaa takuuseen...

Valmistajien on varmuuden vuoksi helpompi kieltää ko. bensan käyttö laitteissaan, koska ongelmia pelätään. Luultavasti kieltojen syynä on ensisijaisesti se, ettei vielä tiedetä aineen vaikutuksista tarpeeksi ja ei haluta ottaa riskiä, että valituksia tulee. Todennäköisesti kieltoja tullaan purkamaan, kunhan käyttökokemukset lisääntyvät... Tai sitten niitä lisätään
biggrin.gif
.

Uusimmassa Bike-lehdessä (1/2011, ilmestyi 1.12.2010) on nyt juttua bensiineistä. Testissä on ajettu jarrupenkissä kolmella bensiinilaadulla: 95E5, 95E10 ja 98E5. Ihan hyvä artikkeli, tosin muovitankeista ei puhuta mitään. Seuraavassa numerossa sitten testataan, kannattaako moottori säätää 98E5:lle. Jään mielenkiinnolla odottamaan.

Sama täällä, onkohan Joni keksinyt jonkun kestomiinan ? Ps. kun edellisen kirjoitin ja palasin sivulle, taas sama juttu. Toihan voi olla vaikka mitä viruslevitystä ja laitonta sen myötä.
moi, jos jollain jotain ponnahtelee niin ei kyllä
johdu musta!!!

Suomen kielellä: Jos avatar on haettu osoitteesta
http.//...... niin moto.org antaa ko. osoitteen laitteellesi
ja laiteesi hakee ko. osoiteesta,...

Tuo on tavallaan moto.org sivuston ohjelmoinnin
heikkous, tota kautta olisi tosi helppo levittää
vaikka virus. Tällä kertaa kotikoneeni taas
yritti tunnistaa teitä ja kysyä käyttäjätunnuksia
kun olitte menossa hakemistoon johon teillä
ei ole oikeutta,.......,... mä taas ihmettelin
kuka helvetti hackeroi enenkuin selvis mistä johtuu!!!

Olen viellä vaihtanut tuon osiotteen tonne googlee:n
joten jos ongelmia niin Googlen palvelin on nurin.

Aikasemmin tuo haki niitä avataria mun kotikoneelta
joka oli mulle täysi yllätys, oon luulut että
moto.org hakee matskun itteleen ja jakelee,...

Tollasen pommin voisin kyllä laittaa ducati finlandin / hailacin
sivuille jos ois aikaa, sen verran harmittaa !!

Anteeksi jos oli jotain onegelmaa, mutta tuo on ollut
ihan tahaton ja johtunut Windows XP PRO:sta
kun on siirrytty LINUXIIN omalla koti palvelimella,...

Aletaas väntää kättä Ducateista tosin täytyy myöntää
että Yamaha alkaa tuntua ihan hyvältä sportilta,
kun hankin elämäni toisen pyörän. Jos voisi sitten
keskittyy ajamiseen, huoltamisen ja kuluttajariitojen sijaan!!!

joni

Erästä maahantuojan palveluksessa olevaa henkilöä lainatakseni, epävirallisesti tietysti, hän oli sitä mieltä että "E10 on suoraan saatanasta"

eli simppelisti, EI DUCATEIHIN!
sanoi:
Ja mitä sun etustefoihin tulee "boy007" niin luulen että kuulut siihen ihmisryhmään jonka mielestä polttimot, vaijerit, ketjut ja jopa renkaatkin kuuluisi vaihtaa takuuseen...
moi,

En kuulu siihen ryhmään,...
USA:ssa noita on vaihdettu multistardoissa.

Kyllä etustefat kestää normaali käytössä
huoltovälin verran. Huoltotaulukko on sitä varten
että kuluvat osat vaihdetaan ennen niiden
rikkoutumista.

Tosin Multistradassa tehdasasetuksin menee stefat 10000-15000,
eturatas ja ketjut,.......

Susta varmaan moottorinlohkot ja kytkiten kansiin ja muihin
moottori osiin kuulu säröt, niitä pitää olla?

Jopa uudessa nopeusmittari konsolissa on halkeama ihan OK?

Ootko sitä mieltä ?

Niin ja susta varmaan ihan ok että maahantuoja
kiistää tehneenssä huollon ja että asikas esittää
väärennettyjä kuitteja ja huolto asiakirjoja???
Alun alkaen maahantuoja väitti että ei ole
myynyt pyörää!!!!

MENNÄÄN ASIAAN:

Ducatin tuotehallinta on niin levällään ja
muoviosissa ja kumi osissa on ollut
vuosien saatossa halvimmat vaihtoehdot ja
matskut vaihtunut pikkusen toimittajien mukana,...
..., jossakin bensapumpu erässä voi olla
turpoavaa muovia ja toisessa ei,...
... aina jossakin korrodoituva O-rengas,....

Käyttää 98, ei se iso asia ole ja konekkin
naksuttelee paremmin, ei noi 95 suunnitelu se
on minimi oktaani, lukee ohjekirjassa,...

Niin ja susta varmaan ihan ok että maahantuoja
kiistää tehneenssä huollon ja että asikas esittää
väärennettyjä kuitteja ja huolto asiakirjoja???
Alun alkaen maahantuoja väitti että ei ole
myynyt pyörää!!!!
Siis eikö sulla ole joku kauppkuitti ja ohjekirja mistä selviää osto? Luulis näin.. Jos tämä on totta niin kuulostaa kyllä mielenkiitoiselta. Onnea vaan yritykselle toi on tota pitkänäköistä toimintaa!

Mullehan selvisi joskus parisen vuotta sitten,että olin kuulemma tehnyt kaupat ylivuotisesta monserista heidän kanssa! Tämä asia selvisi erään yksityisen ostajan kautta, joka oli ostamassa mun silloista pyörää. Oli maahantuojalla kerrottu hänelle, että olen jo sopinut kaupat ja tuomassa vanhan pyörän heille vaihtoon, että se mun pyörä ei ole enää myynnissä, haha! Ei tarvi paljon tuolla asioida, eikä kyllä asioi aika monet tuttavatkaan. Aika moni on hakenut maan ulkopuolelta ja tulee hakemaan  
sport05.gif

Shell tiedotti jo keväällä bensan myynnistä eli jakeluketjusta luopumista. Apajille varmaan menee ABC, neste ja ST1. Tarkoittanee V-Powerin loppumista, mutta ei sitä täällä lapissa ole muutenkaan ollut. Kiinnostaa myös Shellin öljyjen myynti meneekö ne marketteihin vai mitä tapahtuu. Olen käyttänt Ducateissa, Husabergeissä ja KTM:issä Shellin täyssynteettistä öljyä. En tiedä onko se Delvacin veroista, mutta ei ainakaan ole ollut ongelmia. Vaihtoehdoksi saattaa tulla Bel-Ray, koska sitä on paikallisella myyjällä.
ABC-kartelli kasvaa...

joo uutta tietoa, tietysti jos tankki turpoaa
niin se myös kutistuu!!! Eli kuivattaa tankkia
2vk-3kk niin se palaa aika lähelle alku mittoja,..
jonkun verran,....

Toinen yllätys oli että itse olen luullut että monsterissa
ois metalli tankki, ei ole, vaan monstereissa
sama oneglma,... eli 98 tankkiin ettei tarvitse lukea
seuraavia jorinoita!!!

Sama koskee muitakin merkkejä joissa eko bensasta
turpoavat tankit,...

===

Hi folks

I just signed up on this board. I am a Ducati Monster owner and the bikes with the plastic tanks have been having the same expansion issue that the Multistrada and SC's have had.

I have set up a list for Monster owners, not knowing other bikes were affected. I am not happy with Ducati's response in this matter. There are >100,000 bikes potentially affected and Ducati has been replacing tanks only on a requested basis rather than issuing a recall or at least a warning in an official manner

Please check out the posts on this matter on the Ducati Monster Forum:

http://ducatimonsterforum.org/index.php?topic=25074.0

and here

http://ducatimonsterforum.org/index.php?topic=20672.0 (70% of riders reporting some problem with their tank)

If you are having a problem with your Multistrada tank, PLEASE file a NHTSA defect report at : https://www-odi.nhtsa.dot.gov/ivoq/

Likewise, please sign up on my list:

http://groups.yahoo.com/group/ducatiplastictanks/join

Or you can join via email subscription by mailing:
ducatiplastictanks-subscribe@yahoogroups.com

About me: I am an attorney. If I make any move to initiate legal action against Ducati on this matter, you will be in the loop. I do NOT want to have to sue them over this matter, I'm a Ducati owner for almost 20 years now and I own a garage full of Ducatis. I am as loyal an owner as one can get. However, Ducati's response in this matter has been less than ideal.

I plan to contact Ducati with a list of owners. I currently have over 100 people on my contact list, almost all of them with Monsters.

Ducati needs to make this right. The last thing any of us needs is a split tank while riding, not to mention the inability to sell your bike down the road because the tank is ruined and Ducati refuses to replace it (for the 2nd or 3rd time).

-ducatiz

=====

Nyt kun ajokausi on päässyt kunnolla käyntiin niin nostetaan aihe ylös.
Olin yhteydessä maahantuojaan 95E10 polttoaineen käyttämisestä Ducateissa koska heidän nettisivuilla ei vielä ole tietoa asiasta.
Valmistaja ei vielä ole vahvistanut eri polttoainelaatujen sopivuutta, joten maahantuoja suosittelee käyttämään kaikissa Ducateissa 98E-polttoainetta.

Back