Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Calypso sanoi:Väri, punasta ja sinistä ei mennä sekoittelemaan keskenään.![]()

Jonezi sanoi:Väri ei välttämättä kerro mitä tavaraa se on. Esim joitakin punasia ei saa sekoittaa toisten punasten kanssa.
Kunhan pitää huolen että etyleeni- ja propyleeniglykoli ei mene sekaisin.![]()
collikka sanoi:Varman päälle jos haluaa pelata niin tyhjentää ja huuhtelee järjestelmän, sitten uudet ja mieleiset nesteet.
lario sanoi:Jos käyttää veteen sekoitettavaa jäähdytysnestettä, niin ei missään nimessä pidä käyttää vesijohtovettä, vaan puhdistettua vettä.
Tislattu on ihan okei, mutta hyvän saa, kun ostaa apteekista ns. steriiliä vettä.
lario sanoi:Jos käyttää veteen sekoitettavaa jäähdytysnestettä, niin ei missään nimessä pidä käyttää vesijohtovettä, vaan puhdistettua vettä.
Tislattu on ihan okei, mutta hyvän saa, kun ostaa apteekista ns. steriiliä vettä.

Jack sanoi:Mä oon ollu autoalalla yli 30 vuotta enkä ole tälläisestä kuullu
Ellei tuo koske pelkästään moottoripyöriä![]()
lario sanoi:ORGin sivuilta lukenut ja ajattelin muistuttaa, ettei tärkein asia unohdu.

BOMBARIDER sanoi:Minun kaikissa manuaaleissa sanotaan "soft- or distilled water". Jos hanasta tulee kalkkipitoista vettä (ns. kovaa vettä), niin sitä ei pitäisi käyttää. Ongelma on kattilakiven muodostuminen jäähdytyskanaviin.
Patukka sanoi:Jokaisella jonka taloudesta löytyy kuivausrumpu on riittävän puhdasta "tislattua" vettä. Sitä on siellä kuivausrummun vesisäiliössä.....
)