G
Guest
Guest
mitä mieltä ootte kawan 12r:stä mun kaveri hommas semmosen ja kehuu sitä koko ajan sen v malli 2000 mun on gsxr on k5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tietoa??Aika tuuba aihe![]()
Mitä tällä kysymyksellä haetaan?
Mitä siellä yliopiston vieressä on sellaista että siellä kannattaa tai ei kannata uurastaa?Luolis veikkaan että sä oot kans niit vitun pellejä jokka on uurastanu pelkän kirjan ja yliopiston vieressä koko elämäs.Ei vittu että pitäs vetä lättyyn tommosia vitun pilkun nussioita.
Tämä viesti oli ilmeisesti osoitettu minulle, joten kommentoin sitä tässä lyhyesti.Luolis veikkaan että sä oot kans niit vitun pellejä jokka on uurastanu pelkän kirjan ja yliopiston vieressä koko elämäs.Ei vittu että pitäs vetä lättyyn tommosia vitun pilkun nussioita.
Jos kaverisi tykkää mopostaan ja sinä omastasi, niin iloitkaa yhdessä.mitä mieltä ootte kawan 12r:stä mun kaveri hommas semmosen ja kehuu sitä koko ajan sen v malli 2000 mun on gsxr on k5
*huutonaurua*Tämä viesti oli ilmeisesti osoitettu minulle, joten kommentoin sitä tässä lyhyesti.Luolis veikkaan että sä oot kans niit vitun pellejä jokka on uurastanu pelkän kirjan ja yliopiston vieressä koko elämäs.Ei vittu että pitäs vetä lättyyn tommosia vitun pilkun nussioita.
Enpä ole tosiaankaan yliopiston sisällä koskaan käynyt opiskelutarkoituksessa, joten olet osaltasi ihan oikeassa.
Olen myös uurastanut useita kertoja kirjan vieressä, ja joskus jopa ottanut kirjan eteeni lukeakseni sitä. Tämän seurauksena minulla on ainakin jonkin asteinen käsitys siitä, mihin niitä välimerkkejä tulisi käyttää. En väitä, ettenkö tee virheitä, mutta ainakin yritän parhaani. Minusta kun olisi varsin ikävää, jos viestini olisivat niin epäselviä, ettei suuri yleisö voisi niistä heti nähdä minun olevan vitun pellen.
"Pitäs vetä lättyyn" on lause, joka minun ymmärtääkseni on tuossa muodossa käytössä lähinnä asematunnelissa. Oletko etninen henkilö?
Viimeinen termi, joka todennäköisesti on tarkoitettu yhdyssanaksi, on mielestäni todella oivallinen. En ole sitä koskaan aikaisemmin kuullut, enkä tähän aikaan yöstä en kykene keksimään sille tarkkaa merkitystä, mutta sanana se on kaunis: Pilkunnussio. Koska sillä viitattiin minuun, katson voivani laittaa sen itseäni kuvaavana sanana tuohon nimimerkkini alle. Toivottavasti myöhemmin keksin sille tarkan merkityksen.
Aamen.*huutonaurua*Tämä viesti oli ilmeisesti osoitettu minulle, joten kommentoin sitä tässä lyhyesti.Luolis veikkaan että sä oot kans niit vitun pellejä jokka on uurastanu pelkän kirjan ja yliopiston vieressä koko elämäs.Ei vittu että pitäs vetä lättyyn tommosia vitun pilkun nussioita.
Enpä ole tosiaankaan yliopiston sisällä koskaan käynyt opiskelutarkoituksessa, joten olet osaltasi ihan oikeassa.
Olen myös uurastanut useita kertoja kirjan vieressä, ja joskus jopa ottanut kirjan eteeni lukeakseni sitä. Tämän seurauksena minulla on ainakin jonkin asteinen käsitys siitä, mihin niitä välimerkkejä tulisi käyttää. En väitä, ettenkö tee virheitä, mutta ainakin yritän parhaani. Minusta kun olisi varsin ikävää, jos viestini olisivat niin epäselviä, ettei suuri yleisö voisi niistä heti nähdä minun olevan vitun pellen.
"Pitäs vetä lättyyn" on lause, joka minun ymmärtääkseni on tuossa muodossa käytössä lähinnä asematunnelissa. Oletko etninen henkilö?
Viimeinen termi, joka todennäköisesti on tarkoitettu yhdyssanaksi, on mielestäni todella oivallinen. En ole sitä koskaan aikaisemmin kuullut, enkä tähän aikaan yöstä en kykene keksimään sille tarkkaa merkitystä, mutta sanana se on kaunis: Pilkunnussio. Koska sillä viitattiin minuun, katson voivani laittaa sen itseäni kuvaavana sanana tuohon nimimerkkini alle. Toivottavasti myöhemmin keksin sille tarkan merkityksen.![]()
![]()
![]()
Ei jumankauta Luolis. Toi oli aika pahaTämä viesti oli ilmeisesti osoitettu minulle, joten kommentoin sitä tässä lyhyesti.Luolis veikkaan että sä oot kans niit vitun pellejä jokka on uurastanu pelkän kirjan ja yliopiston vieressä koko elämäs.Ei vittu että pitäs vetä lättyyn tommosia vitun pilkun nussioita.
Viimeinen termi, joka todennäköisesti on tarkoitettu yhdyssanaksi, on mielestäni todella oivallinen. En ole sitä koskaan aikaisemmin kuullut, enkä tähän aikaan yöstä en kykene keksimään sille tarkkaa merkitystä, mutta sanana se on kaunis: Pilkunnussio. Koska sillä viitattiin minuun, katson voivani laittaa sen itseäni kuvaavana sanana tuohon nimimerkkini alle. Toivottavasti myöhemmin keksin sille tarkan merkityksen.
Vaikka sitä mieltä että opettele ensiksi kirjoittamaan sanoja ja sitten vasta muodostelemaan kysymyksiä,ok?mitä mieltä ootte kawan 12r:stä mun kaveri hommas semmosen ja kehuu sitä koko ajan sen v malli 2000 mun on gsxr on k5
Voiko sen enää paremmin sanoaVaikka sitä mieltä että opettele ensiksi kirjoittamaan sanoja ja sitten vasta muodostelemaan kysymyksiä,ok?mitä mieltä ootte kawan 12r:stä mun kaveri hommas semmosen ja kehuu sitä koko ajan sen v malli 2000 mun on gsxr on k5
Tämähän on jo viihdettä!!Tämä viesti oli ilmeisesti osoitettu minulle, joten kommentoin sitä tässä lyhyesti.Luolis veikkaan että sä oot kans niit vitun pellejä jokka on uurastanu pelkän kirjan ja yliopiston vieressä koko elämäs.Ei vittu että pitäs vetä lättyyn tommosia vitun pilkun nussioita.