• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki ZZR 600 Omistajan käsikirja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Ostin käytetyn pyörän ja myyjä lupasi toimittaa postitse Omistajan käsikirjan, toisen avaimen, rekisteriotteen teknisen osan yms. Kuten arvata saattaa ei myyjä ole niitä toimittanut, vaikka olen monesti pyytänyt. Onko kenelläkään tuon pyörän omistajan käsikirjaa, josta saisi kopiot tai olisiko tietoa mistä sellaisen voisi tilata?

Oman pikkuzetorin ohjekirja oli sellainen muutaman sivun plärpsykkä, josta ei isommin iloa tai apua ollut. Näkee sieltä tietty öljymäärät yms, mutta itse suosittelisin, että hankit vaikkapa Haynesin korjaamokirjan. Siitäkin huolimatta, vaikka et edes aikoisi pyörääsi remppailla. Siitä näkee kaiken saman kuin ohjekirjasta, huoltovälit ymsyms ja paljon muutakin tarpeellista.

Tietty se alkuperäinenkin ohjekirja silti pitäisi myyjältä saada. Ihme porukkaa tuollaiset. Mutta onnea kuitenkin uudelle pyörälle. Hyvä fillari!

Mulla on muistaakseni oman pyörän paperit tallella. Tarkastan illemmalla, kun pääsen kotiin. Mikä vuosimalli muuten on kyseessä? Oma on 02 eli tuota E-mallia.

Soita tai mailaa Sumekolle.
Mulle ainakin lähettivät omistajan käsikirjan (kopion)
Ihan ilmaiseksi.

Kiitos kovasti avusta!

Sain edellisen omistajan tänään kiinni, edellisen haltijan kautta. Monen mutkan jälkeen kirjekuori on kuulemma postissa... jos ei saavu perille, niin otan yhteyttä neuvojenne mukaan.

Back