• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki ZZR-600 käyntiongelma käy vain ryypyllä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TheDuck
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko akku kunnossa ja täynnä, lataako? Tuliko kaikki piuhat yms. kiinni kasauksessa? Toimiiko bensahana, kalvo rikki/täynnä paskaa? Tuleeko tankista lisää paskaa järjestelmään? Ei se mopo itkemällä korjaannu, käy ensin bensalinja läpi, ja jos ei auta, sitten sytytyksen kimppuun.

Eikös niitten pitäisi olla siinä ulkona neljä kappaletta, hieman piilossa mutta pitäisi näkyä kun vähän kurkkaa.
joo no siis sielä pohjassa on jotkin säätöruuvit kyllä mutta niihin ei ole koskettu ollenkaan kyseisen puhdistus operaation aikana.

Eli voiko vika olla enää sitten siinä?
Mikähän vuosimalli on nyt kyseessä? Omassa kawassa ruuvit oli siellä ylhäällä ilmanputsarin kurkkujen välissä.

Mikähän vuosimalli on nyt kyseessä? Omassa kawassa ruuvit oli siellä ylhäällä ilmanputsarin kurkkujen välissä.
-91 mallin tapaus on kyseessä, joo no pitääpä koittaa kurkata näkyiskö siinä kurkkujen vieressä ne säätöruuvit.

Akku on täynnä ja ottaa ainaki normi laturilla virtaa vastaan, en ole mitannut pyörä käynnissä että lataako silloin.

Hana pelittää ja antaa bensaa kyllä, mutta siitä en ole tietoinen lykkääkö se paskaa tankista.

Eikös niitten pitäisi olla siinä ulkona neljä kappaletta, hieman piilossa mutta pitäisi näkyä kun vähän kurkkaa.
joo no siis sielä pohjassa on jotkin säätöruuvit kyllä mutta niihin ei ole koskettu ollenkaan kyseisen puhdistus operaation aikana.

Mikä puhdistus tällainen on?

Ainakin ne mitä itse olen aukonut, on tullut auottua viimistä suutinta myöten, ja kyllä ne sen jälkeen on saanut pelittämään. Putsaaminen on kohtuu turhaa, jos se ainut kanava joka on tukossa jätetään putsaamatta!

Ainakin ne mitä itse olen aukonut, on tullut auottua viimistä suutinta myöten, ja kyllä ne sen jälkeen on saanut pelittämään. Putsaaminen on kohtuu turhaa, jos se ainut kanava joka on tukossa jätetään putsaamatta!
Just näin ja ne pohjassa olevat "säätöruuvit" voisi olla tyhjennysruuvit ?
Pakko sanoa: ei pitäis tehdä jos ei osaa... Ja jos ei osaa niin opettelis edes kunnolla.

Just näin ja ne pohjassa olevat "säätöruuvit" voisi olla tyhjennysruuvit ?
Pakko sanoa: ei pitäis tehdä jos ei osaa... Ja jos ei osaa niin opettelis edes kunnolla.
Kyllä mä nyt vielä tiedän mikä on kaasarin tyhjennys ruuvi ja mikä on säätöruuvi, ja eikös tää foorumi oo täälä sitä varten että tällen tauno voi kysyä neuvoa asioista??

Ja sit ku sitä kysyy niin saa pelkkää vittuilua kiitokseksi, on siinä kans reilua sakkia

Jos avaat uudestaan kaasarit, niin vie ihmeessä ultraäänipesuun.
Epäilen vieläkin olevan jotain tukossa tai tankista tulee lisää skeidaa.

Se hanakin kannattaa korjaussatsilla uudestaan kasata, niin varmasti toimii ja menee kuitenkin jossakin vaiheessa korjaukseen
(ehkä jo lähiaikoina, kun on tuota ikääkin jo jonkun verran).
Ei ole iso kustannus.

Toivottavasti ei ole kalliit kalvot...
sad_orig.gif

Hei

En tieda kavoista vittuakaan, mutta oli pakko kirjoittaa kommentti.

Kun huoltaa omaa pyoraa niin kannattaa hankkia se korjaus kirja ja pyydella neuvoja foorumilta kun epailyttaa jokin tai tarvitsee apua. Eihan naita juttuja muuten millaan opi. Muiden vittuilut voi mielestani jattaa omaan arvoonsa.

Halulla oppia ja karsivallisyydella paasee pitkalle. Tsemppia hyva siita tulee.
thumbs-up.gif

(sori, mut aakkoset puuttuu nappaimistosta
smile_org.gif
)

Tuossa mallissa taitaa olla vielä se alipaine bensahana. Kannattaa tarkistaa myös se ettei ole tukossa...

Tuossa mallissa taitaa olla vielä se alipaine bensahana. Kannattaa tarkistaa myös se ettei ole tukossa...
Kyllävain tuossa on juurikin tuo alipaineella toimiva malli, sen kyllä voisi kans ottaa auki ja tsekkailla miten se toimii ja onko sielä jotain skeidaa sit.

Mut se vähän ihmetyttää miks se tarvii apuja siihen käynnistykseen, se voi tosiaan olla niistä seosruuveista kyse. Tarttis kyl tilailla se korjausopas niin eiköhän sieltä löydy sit faktaa aika paljon asiasta ku asiasta.

Ja tokihan se ultraäänipesu olis ollu kova sana, mutta toivo oli kova että olis toiminu noinki mutta ei se mun tuurilla tietenkään toiminu. Tarttee ny taas katella koska on aikaa laitella sitä ja pakertaa sen kans taasen. Toki se on muutenkin menossa öljynvaihto huoltoon ja kuristukseen ku emännällä on vielä vajaa
tehoisen kortti että saa se ajella sit. :P
062802moto_prv.gif

P.S nyt oli muuten paljo parempi fiilis lukea foorumia taasen ku oli asialliset kommentit.
bowdown.gif

Back