Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikähän vuosimalli on nyt kyseessä? Omassa kawassa ruuvit oli siellä ylhäällä ilmanputsarin kurkkujen välissä.joo no siis sielä pohjassa on jotkin säätöruuvit kyllä mutta niihin ei ole koskettu ollenkaan kyseisen puhdistus operaation aikana.Eikös niitten pitäisi olla siinä ulkona neljä kappaletta, hieman piilossa mutta pitäisi näkyä kun vähän kurkkaa.
Eli voiko vika olla enää sitten siinä?
-91 mallin tapaus on kyseessä, joo no pitääpä koittaa kurkata näkyiskö siinä kurkkujen vieressä ne säätöruuvit.Mikähän vuosimalli on nyt kyseessä? Omassa kawassa ruuvit oli siellä ylhäällä ilmanputsarin kurkkujen välissä.
Mikä puhdistus tällainen on?joo no siis sielä pohjassa on jotkin säätöruuvit kyllä mutta niihin ei ole koskettu ollenkaan kyseisen puhdistus operaation aikana.Eikös niitten pitäisi olla siinä ulkona neljä kappaletta, hieman piilossa mutta pitäisi näkyä kun vähän kurkkaa.
Just näin ja ne pohjassa olevat "säätöruuvit" voisi olla tyhjennysruuvit ?Mikä puhdistus tällainen on?joo no siis sielä pohjassa on jotkin säätöruuvit kyllä mutta niihin ei ole koskettu ollenkaan kyseisen puhdistus operaation aikana.Eikös niitten pitäisi olla siinä ulkona neljä kappaletta, hieman piilossa mutta pitäisi näkyä kun vähän kurkkaa.
Ainakin ne mitä itse olen aukonut, on tullut auottua viimistä suutinta myöten, ja kyllä ne sen jälkeen on saanut pelittämään. Putsaaminen on kohtuu turhaa, jos se ainut kanava joka on tukossa jätetään putsaamatta!
Kyllä mä nyt vielä tiedän mikä on kaasarin tyhjennys ruuvi ja mikä on säätöruuvi, ja eikös tää foorumi oo täälä sitä varten että tällen tauno voi kysyä neuvoa asioista??Just näin ja ne pohjassa olevat "säätöruuvit" voisi olla tyhjennysruuvit ?Mikä puhdistus tällainen on?joo no siis sielä pohjassa on jotkin säätöruuvit kyllä mutta niihin ei ole koskettu ollenkaan kyseisen puhdistus operaation aikana.Eikös niitten pitäisi olla siinä ulkona neljä kappaletta, hieman piilossa mutta pitäisi näkyä kun vähän kurkkaa.
Ainakin ne mitä itse olen aukonut, on tullut auottua viimistä suutinta myöten, ja kyllä ne sen jälkeen on saanut pelittämään. Putsaaminen on kohtuu turhaa, jos se ainut kanava joka on tukossa jätetään putsaamatta!
Pakko sanoa: ei pitäis tehdä jos ei osaa... Ja jos ei osaa niin opettelis edes kunnolla.
Kyllävain tuossa on juurikin tuo alipaineella toimiva malli, sen kyllä voisi kans ottaa auki ja tsekkailla miten se toimii ja onko sielä jotain skeidaa sit.Tuossa mallissa taitaa olla vielä se alipaine bensahana. Kannattaa tarkistaa myös se ettei ole tukossa...