• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki Zx10r laturi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pegi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Elikä osaako joku kertoa onko tuota laturivikaa esiintynyt ainoastaan -04 vai myös -05 mallissa? Ja jos yksityiseltä ostan voinko mitenkään varmistua onko tuo vika korjattu vai onko edessä mahdollisesti ongelmia

Tuolla eri topikissa oli se 2004 hajonnut joka btw. nyt on sachsenringilla tällä hetkellä menossa, tuli hippa kiire saada se läjään.

Kuitenki siihen tuli -05 laturi, siinä on eri osanumeroilla ne hajoneet osat; akseli+magneettikehä.
Ulkoisesti en huomannut niissä juuri mitään eroa -04 versioon, öljyreiän+laakerit oli ulkoisesti samat jne. varmaankin materiaaleissa sitten jotain eroa, en tiedä  
nixweiss.gif

E: veikkaan ettei nuita oo korjattu juuri mistään 2004 malleista, sen verta harvinaisia ja yleensä rata-ajossa ne on mossahtanu. Ja jos hajonnut niin kone monesti jumissa->vaihdettu koko pata.

Ok eli normaali ajossa ei välttämättä ole tiedossa ongelmia. Soudan ja huopaan uskaltaisko sitä investoida tollaseen 10r vai onko tiedossa vaan ongelmia
smile_org.gif

Joo, itse ymmärsin myös, ettei niitä valtaisasti olisi mosahtanut. Itse ajelen pelillä radalla, mutta eipä pysty pyörän kapasiteettia lähellekään käyttää, joten kone pääsee melko helpolla loppujen lopuksi. Oma pyörä pelittänyt hienosti.

Tällä hetkellä -04/-05 10r:ien hinnat on kieltämättä edullisella tasolla ottaen huomioon pyörän ominaisuudet. Eivät ainakaan paljoa putoa lähivuosina.

Osta 2005, huomaa varmasti siitä onko takakatteen "zx10r" merkin R kirjain keltanen vai punanen, 2004 on keltainen ja 2005 punainen.

BTW: Svahnm mitä öljyä käytät siinä?

Ps. tuon koneen avanneena voin kyl sanoa etten ainakaan itse osta moista, esim. kk.laakerit oli melkosen kuluneet jo 18tkm kohdalla
crazy.gif
mutta en tiedä poikiiko ne sen takia joskus vai nou
nixweiss.gif

Osta 2005, huomaa varmasti siitä onko takakatteen "zx10r" merkin R kirjain keltanen vai punanen, 2004 on keltainen ja 2005 punainen.

BTW: Svahnm mitä öljyä käytät siinä?

Ps. tuon koneen avanneena voin kyl sanoa etten ainakaan itse osta moista, esim. kk.laakerit oli melkosen kuluneet jo 18tkm kohdalla  
crazy.gif
mutta en tiedä poikiiko ne sen takia joskus vai nou  
nixweiss.gif
Uutena oli huoltolappujen mukaan Frankillä edellinen 1000km huollossa laitattanut Hondan GN4 öljyä sen jälkeen Motulia, mutta itse ajelin ekan vuoden Castrol GPS:llä ja nykyisin Mobil Delvacilla. Vajaa pari tuhatta kilometriä sitten tsekattiin koneesta venavälykset (24tkm) ja ainakin yläkerta oli ollut asiallinen.

Öljyjä on vaihdeltu vähän liiankin tiuhaan (2-4tkm välein kadullakin) kun käyttö oli ollut vähäistä.

Back