no vaisulla, aneemisella vakio bemari päihittää reippaasti muut vakiopyörät mennen tullen, en mä sit tiiä miten niitä vois kutsua, ihan joka osa-alueella selkeästi paras, mä oon ajellu vakio kiksereillä 2003-2010 malleilla noin 100000 km ja 2011-2012 s 1000 rr pyörillä noin 35000 ja kyllä tuo jälkimmäinen on selkeästi noista paras. ajaa sit kylillä, radalla, sorateillä tai baanalla ihan missä vaan, kaikkia noistakin tullut mentyä.
missään ei ole vielä ruuti loppunut.
tuossa yhdessä viestissä oleva väittämä siitä että maililla huiput tulee pitkien välitysten ansiosta on paskaa, mitä pidemmät, sen enemmän tarvitaan myös voimaa. mun 2008-2010 kikserit meni vakioina 276-293 maililla, 2011 bemari kaikilla kuudella vedolla yli 300, paras 309
kyllä se vaan niin on että mitä niitä kierroslukuja kyttäämään, voimaa ja vetoa on varmasti eniten kun vaan antaa mennä eikä mieti mitään putkivirityksiä ja ecun, commanderin,yms säätöjä.
ne on suurimmalla osalla prätkä kansaa täysin perseellään kuitenkin. esson baari juttuja nuo säätöhommat.
porukka laittaa putkia ja boxeja, eikä rahalle tuu kyllä vastinetta, hepan kaks lisää... ehkä... eihän kukaan kehtaa myöntää että huonommaksi meni...