Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistapa että ameriikan pojat saattaa puhua eri rotuisista hevosista eikä niinkään meikäläisistä DIN-rotuisista. Todennäköisesti SAE...Ja Ameriikan ZRX sivuilla kysellessäni, äijät siellä ihmettelivät kovasti mun pyörän tehoja. Kiva katsoa mihin teho tuosta nousee kuristusten poiston jälkeen, kun se penkitetään uudelleen. Vai nouseeko lainkaan...![]()
Mutta jos hevosia kaipaat niin mulla olis reilut 140 takakumilla piileksivää myynnissä...Ja vääntöä reilut 114...![]()
Niin, mulla fasun maksimivääntö on 7000rpm ja maksimiteho 10000rpm joten siinä välissä on se kaikista hauskin alueJa taitaapa tuo Fasukan maxvääntö tulla aika ylhäältä kun ZRX porskuttaa jo alempana kovemman viäntö lukeman paperille... Hauska pyörä toi Fazerkin on. Oon semmosta kokkeillu. Tosin siinä oli osa alaväännöstä hukattu Acran kokoputkistolla...Ja tykkään myös, Ripleyn lailla, enemmän ZReX:in ulkonäöstä.![]()
Eipä alle 5000rpm tule paljon ajeltuakaan paitsi kaupungin ruuhkissa jolloin teholla ja väännöllä ei ole mitään merkitystä.
sanoi:Ulkonäöllisesti ZRX on kyllä aika miehekäs... varsinkin tuo Ripleyn yksilö...
No gaaddäämn! Siis olin väärässä!? No joskus kai sekin oli koettava!ZRX on kuin onkin kastroitu!! Myönsivät vihdoin pahoitellen, että mulle toimitettiin kuristettu pyörä.