• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

kawasaki z750 -06 varastettu Espoosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja niklas83
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
espoo
pitäkää silmänne auki.

musta kawasaki Z750 -06 16tkm.musta on viety parkkikselta kauniaisissa. kämppään oli murtauduttu ja viety läppäri,kännykkä, 2 prätkäkypärää ja pyörä.

rek numero on SW-124 (tankissa on skraidut vasemmalla puolella( ilkivalta)

eli siis pk seudulta pöllitty. kauniainen on keskellä espoota

laittakaa ilmoitus muihin foorumeihin jos jaksatte niin saadaan mulkku kiinni

Niklas

0405052936

pyörä löydetty ! runkkarit jäi kiinni.

400 kilsaa oli tullut mittariin ja vähän skraiduja mutta muuten ehjä. olivat viel kehdanneet ottaa videopätkän mun duunikännykällä kun ajavat kehä 1 sellä mun kypärä päässä ja mun hanskat. ******** runkkarit

kiitos poliisi

pyörä löydetty ! runkkarit jäi kiinni.

400 kilsaa oli tullut mittariin ja vähän skraiduja mutta muuten ehjä. olivat viel kehdanneet ottaa videopätkän mun duunikännykällä kun ajavat kehä 1 sellä mun kypärä päässä ja mun hanskat. ******** runkkarit

kiitos poliisi

Mitä muuten vakuutusyhtiö sanoo jos pyörä on viety avaimilla jotka on saatu murtautumalla asuntoon? Mietin vaan kun roikutan omia avaimia aika näkyvällä paikalla kämpässä..

Back