• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki xz-9r kansien sopivuus

Nonnii elikkäs kansi tuosta ninjasta on nyt sanonut ittensä irti. Rupesin kattelee uutta kantta nii löyty vm98 oleva ninja. Onko jollain tietoa noista moottorityypeistä et sopiiko tuohon mun omaan tuo -98 kansi? Kiitti..

Nii ja siis -96 vm tuo mun oma on.
biggrin.gif

jos kyseessä rehellinen -98 malli eli c-malli, on kansi erinlainen. Malli vaihtui juuri tuollainen -98 eli varmaan jotain ylivuotisia vanhempaa "koppaa" varmaan vielä rekisteröity tuollain. Suurin parannus taisi olla tuossa uudemmassa mallissa juuri tuo kansi
smile_org.gif
, ja no oli se malli muutenkin aika paljon kevyempi..

edit: ja juu, jos ja kun löydät käytetyn kannen niin on suuri mahdollisuus että sekin on vikainen, suositukseni on että korjautat vanhan, siihen löytyy kyllä muutama osaaja Suomestakin

tää on ihanan kallis harrastus, ei kannata alkaa laskemaan kuluja. No jos itse teet purku ja kasaus työt, niin kannen laitto vähän tapauskohtaisesti, eli pitääkö hitsata ymsyms, koeponnistus + plaanaus 100e hujakoilla + sit tietty uudet tiivisteet..
Muistaakseni tuosta b-mallista saa kannen pois ilman että lasket konetta pois rungolta, mut kummasti antaa lisää tilaa ja tuo työskentely mukavuutta jos tiputat motin irti..
Kyseleppä kansityön hintaa esim. Kansipaja Rajamäki, kauhavan suunnalta löytyy, siellä kyllä onnistuu vanhan kannen eheytys jos jossain

Back