Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sen vilkun kans opettelin heti jo ekalla pyörällä et painelen sitä palautuspainiketta ajaessa sillöintällöin, kaverit suositteli niin tekemään.
Ai täällä on tämmönenkin topicci. On VN800, vm. 1998, ajettu >60000. Ny se seisoo säästeltynä tallissa, kun toinen pyörä on ajossa.Nyt pääsin matka-ajossa 230km ennen kuin piti kääntää varatankille. Tarkoittaa n. 5l/100km.
Ai ni, jos joku tarvii orkkisputkia, ni multa saa ostaa: ajettu n. 12000.
Älä pilaa -ja poraa. Stormista sai ainakin muinoin he..tin hyvän tarvikesarjan halvalla.Hyvä tietää. Olen ajatellut pilata omat putket porailemalla ja sahaamalla. Väinössä on ompelukoneen äänet, siitä ei pääse mihinkään.
Mun putket on siis Stormista (siinä tulee mukanana eri päitä ja sisuskaluja) -ja ääntä piisaaÖljyystä: Shellin Advance VSX 4 10W40. Purkin kyljessä on prätkän kuva, joten pakkohan sitä oli ostaa. Kaikki tuntuu pelaavan ihan hyvin sillä osastolla.
Äänistä: Nyt päästiin asiaan, todellakin oikein hävettää tuo pihinä, siinähän kuulee moottorinkin kilinät läpi. Mitkä putket laitoit seku? Kävivätkö ilman hitsauspillejä paikalleen?
Mun mielestä meteliä saisi olla nykyistä (alkuperäistä) reilusti enemmän, makuasioita...