• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki Racing Bikes Finland

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarska
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minulla ei ole mitään tekemistä kummankaan foorumin tai pyörämerkin kanssa, mutta äkkiseltään sanoisin että erinomainen viritys tuo BMW-sporttifoorumin ja Pennan yhteistyökuvio - lisää näitä.  
thumbs-up.gif
Kun et ole tekemisissä kummankaan foorumin kanssa niin tiedätkö silti millaiset yhteistyökuviot on kyseessä?

Mä voin suomentaa sulle, foorumilla, ei mulla, eikä kellään ylläpidosta ole mitään rahallista intressiä kyseisen Teamin kanssa.

Se on täysin erillinen Teami, jota bmwsporttifoorumi mainostaa, kun kyseessä on minusta aika hieno homma ja kaverit on kaikille melkoisen tuttuja.

Ymmärrän että mieltäsi kaihertaa monenlaiset asiat, mutta voit nukkua yösi rauhassa, foorumi, en minä, eikä ylläpito pääse tällä rikastumaan.

pftroest.gif

Anteeksi offtopic, mutta tuohon oli pakko puuttua.
Nyt tämä piikki taisi mennä väärään kohteeseen (en ole "hidas57"). Yritin siis aivan oikeasti antaa propseja tuosta.

Minulla ei ole mitään tekemistä kummankaan foorumin tai pyörämerkin kanssa, mutta äkkiseltään sanoisin että erinomainen viritys tuo BMW-sporttifoorumin ja Pennan yhteistyökuvio - lisää näitä.  
thumbs-up.gif
Kun et ole tekemisissä kummankaan foorumin kanssa niin tiedätkö silti millaiset yhteistyökuviot on kyseessä?

Mä voin suomentaa sulle, foorumilla, ei mulla, eikä kellään ylläpidosta ole mitään rahallista intressiä kyseisen Teamin kanssa.

Se on täysin erillinen Teami, jota bmwsporttifoorumi mainostaa, kun kyseessä on minusta aika hieno homma ja kaverit on kaikille melkoisen tuttuja.

Ymmärrän että mieltäsi kaihertaa monenlaiset asiat, mutta voit nukkua yösi rauhassa, foorumi, en minä, eikä ylläpito pääse tällä rikastumaan.

pftroest.gif

Anteeksi offtopic, mutta tuohon oli pakko puuttua.
Nyt tämä piikki taisi mennä väärään kohteeseen (en ole "hidas57"). Yritin siis aivan oikeasti antaa propseja tuosta.
Anteeksi, juuri huomasin tuon ja editoin viestiä, sitä kun liian tuohtuneena lukee jonkun toisen viestiä, niin käsitti väärin.
lookaround_orig.gif

Ahaa, Jarska aikoo rikastua tälläkin foorumilla. Varokaa, ennen kuin huomaattekaan...no sitten huomaatte.
tounge.gif
Nyt ei ymmärrä
confused_orig.gif

Mitäs tää tarkotti?

Huumoria mäkin ymmärrän mut tästä voi kyllä jo saada vaikka millasen käsityksen.

En tietääkseni ole keltään ollut mitään vailla, eikä Teppokaan joka hyvää hyvyyttään lahjoittaa servunsa foorumien käyttöön.
Jep, huonoa huumoriahan se oli. Aina ei osaa olla vitsikäs vaikka luulee. Eli kommentin voi polkea suohon.

Hyvähän se, että löytyy foorumeita, vieläpä samankaltaisia, eri merkkeihin.

Ahaa, Jarska aikoo rikastua tälläkin foorumilla. Varokaa, ennen kuin huomaattekaan...no sitten huomaatte.
tounge.gif
Mitäs tarkoitat?
kaboom.gif
Kts yllä. Anteeksipyyntöni ja selitykseni esitin jo toisaalla.

Ei ollut rahasta kyse eikä Jarskan parjaamisesta. Piikki piti kohdistua toisaalle, tosin sekin turha.

Valitettavasti vallassani ollut alkuperäisen viestini poistaminen ei poista sitä lainauksista, mutta jatkakaa.

Lainaa (referee @ Loka. 18 2010,23:52)
explorer8 näyttää pelkkää sekasotkua foorumista

Päivitä Wintoosa-updaten kautta yhteensopivuusnäkymän päivitykset.

Noh, niin... yhteensopivuusnäkymähommeli päivitetty ja kaikki pelittää
smile_org.gif

hienot sivut on Jarska teheny, ei voi ku  
bowdown.gif
nyt vaan porukalla kehitellään sinne materiaalia luettavaks/katteltavaks niin talvikin sujuu rattoisammin...
033102beer_1_prv.gif

Lainaa (referee @ Loka. 18 2010,23:52)
explorer8 näyttää pelkkää sekasotkua foorumista  

Päivitä Wintoosa-updaten kautta yhteensopivuusnäkymän päivitykset.

Noh, niin... yhteensopivuusnäkymähommeli  päivitetty ja kaikki pelittää  
smile_org.gif
Hyvä kun toimii, luulin jo että wintoosan takia menee koko sivut uusiksi.
biggrin.gif

Kiitos pojjaat kehuista.
bowdown.gif

Edittiä:Lueskelin täältä noita mallikohtaisia Kawa ketjuja, jotka on monet jo vuosien takaa.

Tuumailin et väkisinkin tulee jutuissa hieman päällekkäisyyksiä kun kirjoittelee tonne omalle foorumille, mut älkää antako sen hidastaa vaan rohkeesti juttua tonnekkin, siitä se lähtee.
062802jumpie_prv.gif

Prkle, kuulostin ihan "isälliseltä", mut menköön, suurin osahan siellä on nuoria kuitenki.
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif

Jotenkin ihmetyttää tuo sivujen nimi? Racing bikes...hmm
wink.gif

Eikös tuolla nyt kuiteski katupyöristä pääsääntöisesti keskustella?

Back