Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
veke73 sanoi:Saako vihreärunkoista tänä vuonna vai onko se oltava toi harmaa!!
Kova hinku olisi mutta mitä ku ostaa 2015 mallisen ja myy vaikka neljän vuoden päästä pois
ni onko se sitte ylivuotinen??
![]()
veke73 sanoi:Saako vihreärunkoista tänä vuonna vai onko se oltava toi harmaa!!
Kova hinku olisi mutta mitä ku ostaa 2015 mallisen ja myy vaikka neljän vuoden päästä pois
ni onko se sitte ylivuotinen??
![]()
mikkoyli sanoi:Tänään asensin Brocksin tekemän Stage 2 ECU:n, Powercommanderin, DNA:n ilmanputsarin ja R&G:n syylarinsuojan. Siis samat virit kuin tuossa videossa paitsi käyrät on mulla vakiot. Akran sliparissa ei ole killeriä paikallaan ja on just makian matalahkot äänet. Meni 6,5 tuntia kun vähän luin ohjeitakin ja tuli irrotettua tarpeettomankin paljon osia. ECU:n telineeseen oli kivasti laitettu semmoiset ruuvit, jotka ei aukea millään ainakaan minun tuntemalla työkalulla. Lentokentällä taitaa jossain WC:ssä olla samanlaisia ruuveja. Sain kuitenkin 2 kpl pihteillä ja loppujen annoin olla kun telinettä sai väännettyä sen verran.
Vähän meinasi kylmätä kun lähti käymään kolmella pytyllä ja koneen häiriövalo paloi eka ja toka startissa. Ehkä se johtui siitä kun bensatankki ja letku piti käyttää irti. Kolmannella käynnistyksellä lähti sitten puhtaasti käymään ja moottorihäiriön valo sammui.
Valikko oli minusta muuttunut niin, että nyt antoi valita vaihtovalolle 9000 rpm tai 13500 rpm. Ennen taisi rajoitin olla 13000:ssa ja nyt pitäisi olla 14000:ssa.
Käynti oli selvästi erilaista. Ottaa kierroksia herkemmin. Ennen kierrokset eivät nousseet eikä myöskään laskeneet yhtä nopeasti kuin nyt. Jospa se ainoa asia mikä H2:ssä häiritsee eli kaasu on-off olisi nyt pienempi piirre.
mikkoyli sanoi:2015 voittaa kaikessa vaikka tieten olen jäävi sanomaan. Kuitenkin en itse ottaisi mitään 2016 muutoksista.
rantaile sanoi:
JMH sanoi:Pohjanmaalla kaikki on suurta. Vaan kiva on nähdä, mitä naapurin isäntä keksii ostaa, kun tuon näkee.
XX-xenon sanoi:"
paljonkohan mahtaa iso huolto maksaa? mutta jos ajaa pikkukierroksilla ja alle 8000 kiekan, niin ei tarvi huoltaa koskaan.. ikuiset öljyt.![]()
JMH sanoi:Se perinteinen, että jos noita tarvii miettiä, niin on väärä ostos.