• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki Meeting

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JiiPee77
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hauskoja motoristeja täällä kun ilmoittavat oman asuinpaikkansa miittipisteeksi...

Mäkun oon aina luullut että niillä pyörillä ajetaan, ja mieluummin kaupungeista pois päin.... Tolla 9r:llä ei kyllä viitti edes kylillä ajaa. On niin karsee vekotin kaupungissa ettei oo tosikaan. Sit kun vauhti nousee yli 60 km/h niin alkaa jo tuntua mukavammalta.

Lohjalle jo pitäis paukuttaa jo isojateitä pitkin... niin ja vielä sitten takasinkin, hoh hoij-jaa.

Itse asiassa opin juuri tällä viikolla helkkarin hienon reitin pk-seudulta Virkkalaan mutkateitä pitkin. Kiitokset kaverille  
thumbs-up.gif

Morjes morjes, arvon kawanistit ja kanssa kawasakistit
mad.gif

Eli jäi ainakin MEIKÄLÄISELLE *katsoo peiliin vitun idiootti*
baaa.gif

Et koska ja MISSÄ ja MITÄ ?
Meikkis on itse vantaalla vloput ja tammisaaressa viikot, ja joku puhui tammisaari, pohja, raseborg alueen mutkateistä ja kawa miitistä nii totta KAI ollaan mukana.

Eli pitäskö nyt jonkun ottaa ihan hoitaakseen tää juttu juttu ?
Täytyy sanoa et itse en voi sitä vielä ainakaan tehdä 1½:n ku pitää lähteä sotimaan suomenlahdelle, Moona harjoitukseen (arvatkaa ammatti)
crazy.gif

Mutta hyviä ehdotuksia on tosiaan tullut, Kuusijärvel kahvit huiviin, pikku peppujen kattelu ja siitä sit kahva auki ajeleen sipoon perä mettiin KANNATAN.
buttrock.gif

Tai sitten tosiaan siellä Tammisaaren alueella, niin löytyy mutkapätkää. Myös esim Tektom:n tie, joka siis menee hangon tieltä Koverhar-Syndalen-Tektom-Hanko niin on aivan LOISTAVA mutka pätkä ja päättyy siis hangon kupeeseen jossa taas on niitä kivoja kahviloita ja ehkä niitä peppujakin
talktohand.gif

Mut joku kunnon kawa miitti olis paikoillaan ja ideahan on se, et ENSIN esitellään pyöriä kaupungil, letkassa ? ? ? ?, ja sit lähetään sinne pikku teille ajeleen, eiks se näin ole ?

inlove.gif

Ainakin viime bomber ajot oli todella onnituneet, kun suljettiin jopa risteyksiä jotta letka pääs menemään. Enemmän tai vähemmän laillista oli kai
buttrock.gif

Mutta kertokaa ihmeessä, jos tiedätte hyviä mutkapätkiä ja joku ottaa johtovastuun. Eiks se näin menisi ?

Mutta pitkä kesä odottaa ja aikaa on vaikka kuinka paljon, joten kyl me YKSI kunnon Kawa miitti saadaan aikaan, eiks jea ?
tounge.gif

Ps. Saa kertoa mielipteensä meikäläiselle
smile_org.gif
Miltä tää kuullosti ?

Back