• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki meeting VOL III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja siki
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.

siki

Seiskytluvun hemmetin enkeli
MotOrg ry jäsen
!!!!! Ajelu peruutettu. Katsotaan uutta aikaa. !!!!!

Minun puolesta voisi laittaa sillä tavalla, että lähdetään 1.8 klo 12:00 Espoosta Nihitisillan abc:ltä ja ajellaan porukassa johonkin lännen ruukkikylään (mustio ja fiskars ehdolla tällä hetkellä). "se veturi tarvitaan, reittiä voin kyllä suunnitella". Iltaa jatketaan jossain helsingin kuppilassa (voin varata tilaa jostain), pidemmältä tuleville esim. Omena hotelli tarjoaa edukasta majoitusta Helsingissä.

T:Nasu, eli Marika
Oliskos aika kokeilla hieman eri konseptilla eli seuraavanlaista.
Ei mennä potkimaan renkaita vaan..
Lähtö Nihtisillan ABC:ltä lauantaina 1.8. klo 12:00. Siitä suoritaan hienossa kawaletkassa itsemme Mustion ruukkikylään. Siellä näytti olevan ravintola Wild West, syödään siellä ja ajellaan takaisin. Nyt tarvitaan letkalle veturi, minä lupaan hitaimpana pitää perää.  
biggrin.gif
Voin kyllä reitin tehdä valmiiksi lännen hienojen mutkien kautta Mustioon.
Iltaa voisimme jatkaa jossakin Helsingin ravintolassa jos innokkuutta löytyy. Helsingissähän kauempaa tuleville löytyy edukasta majoitusta mm. Hotelli Omenasta ihan keskustassa.

Voin ottaa yhteyttä tuonne ravintolaan ja tiedustella sopiiko sinne ilman varausta. Maanantaina jos keli sallii käyn tutkimassa mukavat mutkat reitille. Avustatteko laittamaan tämän tuonne reunaan tapahtumaksi.[/quote][/quote][/quote]

Moi

Mukana. Ja Nasu. Muokkaa tuota tarpeen mukaan.

Tähänkään ei pääse ku on silloin just pidemmällä matkalla jossain... Luultavasti ruotsin puolella :/

neste rallissa silloin eipä onnaa. voi paska.
Alun alkaen mäkin olin melkein tuolla tuolloin, mutta kaverit peru, joten tää sopi mulle. Tuota kyllä vähän pelkäsinkin, et toi JKL:n tapahtuma voinee karsia porukkaa, no katotaan, tuleeks tänne kukaan, ja vaihdetaan tarvittaessa päivää.
bowdown.gif

Mä tossa ens viikolla laitan tarkempaa aikataulua ja reittiä jne.. kunhan kotiudun retkeltä. Ihmeen vähän on satanut tällä lomaretkellä, että josko se tästä. Jos renkaita halutaan perinteitä vaalien käydä potkimassa niin onhan siinä matkalla BikeWordl Espoo, voin soitella sinne suuntaan ensi viikolla myös.
smile_org.gif

Jaa niin ja se iltabaari..
tounge.gif

Ei tätä miittiä millään sais piru sunnuntaille?
omg.gif

Tämäkin lauantai työn merkeissä. Olis edes myöhemmin niin kerkeis pelipaikoille.

Tässä ketjussa on nyt niin vähän kommentteja osallistumisesta, että siirretäänkö elokuulle esim. 15.8 lauantai? Mitä mieltä porukka on, olisiko se parempi päivä?

En tiä montaako koskettaa mutta 15. elokuuta on V8&GTi päivät alastarolla.

Sinne toki voi tehdä myös miitin
smile_org.gif

Ei oo enää kawasakia eikä vielä muutakaan moottorivoimalla kulkevaa pyörää joten voin hyvällä mielin skipata tällaiset
033102beer_1_prv.gif

Tässä ketjussa on nyt niin vähän kommentteja osallistumisesta, että siirretäänkö elokuulle esim. 15.8 lauantai? Mitä mieltä porukka on, olisiko se parempi päivä?
No siirrettäskö ihan kunnolla, eli vaikka 22.-23.8 tai 29-30.8. Toi 15.8 ei sovi mullekkaan ja sais pikkusen lisäaikaa porukoille.
062802moto_prv.gif

Siirretään vaan koska tähän ei ole montaa kawa kuskia tulossa, tosin nuo seuraavat viikonloput olen itse Kiikalan kiihdytysajoissa ja Kemoralla, eli sitten saa joku muu järjestää. Tai voinhan minä sopia ja keksiä paikat, mutta paikalle en pääse.

!!!!! Ajot peruttu. Tsekataan parempaa päivää. !!!!!

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back