• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki meeting 2k9

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja moukku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Ihan jees vaikka keli ei suosinut. Sai rupateltua parin ennestään tuntemattoman "paikallisen" kanssa, josta varmaankin ajoseuraa kesän kuivemmille keleille. ISO hatunnosto kauempaa osallistuneille!

Ps. Vihreän/tarrattoman 9-r kuskin nimimerkki jäi kysymättä..?
meikäläinenhän se oli..täältä kans pisteet sateessa ajaneille..
bowdown.gif

Kummasti sai lisää motivaatiota hankkia oikeasti sadetta pitävät hanskat.
biggrin.gif

Oli Tampereelta yksi naiskuski urhoollisesti mukana taivaltamassa, tosin koko letka ei tullut takaisin Lahdesjärven ABC:lle. Mietin itsekin pari kertaa josko olisin kurvannut suoraan kotio Teiskontien liittymästä. Siihen Lahdesjärven ABC:lle sade sitten Tampereella loppuikin, sieltä kotio ajellessa taivas näytti jo kirkkaammalta mutta iltalenkille ei enää jaksanut lähteä
smile_org.gif

Kiitokset Micolle letkan vetämisestä Tampereelle, ne routapaikkojen yms. varoittelut ei olleet turhia kun talven jäljiltä pätkä ei ollut parhaassa kunnossa ja muullekin porukalle kiitoksia ajoseurasta, toivottavasti nähdään kesän miitinkeissä
062802moto_prv.gif
Kyllä juu yks toinenkin naispuolinen immeinen siellä jossain oli
biggrin.gif

Varpaat meinas tippua matkalla irti kun kengät keräs kaiken veden sisäpuolelle niin päätin sit mennä suoraan kotiin kun arvelin teidän pärjäävän ilman mua
tounge.gif

En tiiä mikä eturenkaassa on.. Se ei oo nyt paljoo häirinny niin en oo käyny vielä liikkeessä tai ei kyllä olis varaakaan
biggrin.gif

Kahvalämmpärit jätin kylmissäni päälle ja akku oli sit ihan tyhjä aamulla
withstupid.gif
Ei lähteny mäessäkään niin isä tuli antaan virtaskaa omasta mopostaan
tounge.gif

Kiitoksia kaikille matkaseurasta ja kivaa oli sateesta huolimatta ja ja kesällä uusiks
smile_org.gif

Järjestetääks näitä vielä lisää tämän kesän aikana ku tohon Jyväskylään ei päässy?

Kyllä tuossa pikkasen juttua että kesän aikana järjestettäisiin uudelleen, osaanottajia oli hyvin mutta luontoäidin takia jäi sitten tuohon 30kpl
smile_org.gif

Ei muuta kuin vain paikkaa ja päivämäärää kehiin niin käydään vääntämään
smile_org.gif
062802jumpie_prv.gif

Heti tälleen suorilta tulis mieleen että vois Tampereen RM Heinolla miitata? Olettaen että sen pitäs taas joku Kawa-liike olla. Ja tämä täysin sen loistavan palvelun takia mitä olen ko. liikkeestä saanut
smile_org.gif
Ainoa miinus tulee siitä että ... niin, olen itsekin Tampereelta, matka jäis lyhyeks
biggrin.gif

Mutmut, toisaalta kun miettii ni miksi sen pitäs joku kawa-liike olla, voishan sitä tehdä jotain eriLLaista ns. seuraavalla kerralla (eläkää kysykö mitä, ei mulla mielikuvitusta ole)? Noh, jokatapauksessa, tällä kertaa tulen paikalle satoi tai paistoi jos ei ajankohta satu kesän eurooppareissun kanssa päällekäin.

Heinolla kyllä saa aina hyvää palvelua, oli miten pientä tai isoa asiaa siellä toimittamassa  
thumbs-up.gif
Eilen viimeksi kävin palloilemassa ja juomassa pullakaffet ducsujen koeajopäivillä. Muita paikkoja täällä on sit tietysti Pyynikin näkötorni ja Kangasalan puolella Vehoniemen automuseo. Tietty jos kokoontuisi Heinolla ja hurauttaisi sieltä letkassa sopivan etäisyyden päässä olevaan ruokapaikkaan, niin pääsis vähän ajelemaankin  
smile_org.gif

Minulle tuli myös ensimmäiseksi mieleen, että jos ottaisi vähän etelämmäksi ja Heino kyllä ensimmäisenä mielessä juurikin tuon saadun hyvän palvelun vuoksi...

Kannattaisi topic aloittaa äänestyksenä, johon laittaa usampi vaihtoehtoinen päivämäärä. Näin tulisi se meetingin päivä myös selville.
wink.gif

Täältäkin ääni heinolle. Päivämäärällä ei hirveästi merkitystä...olisko kesäkuun alkupuolen joku viikonloppu?

Jos toinen miitti pidetään niin mielummin ennen heinäkuuta ja lähempänä kuin jyväskylä
smile_org.gif

Tampere kuulostaa hyvältä...

Pitäisi nyt melkoisen äkkiä päättää ajankohta että saa työ- ym. asiat järjestettyy. Itse ainakin sen verran paljon työmatkoja tonne ulkomaille että pitää ajoissa mennä pomon puheille sanomaan että koska haluu vapaata, enkä varmaan ole ainoa.

Itse ehdottaisin ihan näin ilman sen kummempia perusteluita 27.6.

Juu uutta aihetta kehiin äänestysmuodossa ja joku mode heittää tämän lukkoon.
27.6 kuulostaa lupaavalta, vai pitäisikö olla vielä vähän myöhemmin?

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back