• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki meeting 2k9

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja moukku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
oishan se kiva ku sais kolon varattua itelleen. tai voishan tehä näin jotta ottasin jo täs vaihees osaa kustannuksiin ja jos taas muista riippuvista syistä menis mönkään ni koittasin ite markkinoida paikkani jollekkin tai leikkisin joulupukkia
smile_org.gif

eli joo-o jos tilaa viel on
thumbs-up.gif
yöhinta on 30€ ja kertokaahan vielä keitä tai kuka sinne on tulossa la-su yöksi?

kawis plus rakit
mico?
tupperwaari?

vielä ainakin kaksi petipaikkaa olisi ihmisille.

eli jos kolme yöpyjää, niin se on kympin yö per motoristinturpa.
Eli onkos tää nyt sitten se hääsviitti?
smile_org.gif

Mä voisin olla alustavasti kiinnostunut...

Olisko porukkaa tulossa Uusikaupunki-Eura-Huittinen-Tampere-Orivesi-Jämsä varrelta? Vois porukassa mennä.. täältä lähtee nyt sit ainakin kaks vikasakia

Olisko porukkaa tulossa Uusikaupunki-Eura-Huittinen-Tampere-Orivesi-Jämsä varrelta? Vois porukassa mennä.. täältä lähtee nyt sit ainakin kaks vikasakia
me voidaan tulla porukkaan jo huittisissa mutta tarkoitus olisi olla 9:00 tuolla pirkkalan abc:llä
No se ois iha mukava treffat Huittisis ja ajella porukassa sitte seuraavaa paikkaa jos Tampereelt tulee lisää porukkaa letkaa
smile_org.gif

oishan se kiva ku sais kolon varattua itelleen. tai voishan tehä näin jotta ottasin jo täs vaihees osaa kustannuksiin ja jos taas muista riippuvista syistä menis mönkään ni koittasin ite markkinoida paikkani jollekkin tai leikkisin joulupukkia
smile_org.gif

thumbs-up.gif
yöhinta on 30€ ja kertokaahan vielä keitä tai kuka sinne on tulossa la-su yöksi?

kawis plus rakit
mico?
tupperwaari?

smile_org.gif

kait..mut kaaso voin olla, sulhanen ei ja ei mihnään tapaukses morsian
tounge.gif

juu..pitekää mulle silti paikkaa
062802jumpie_prv.gif

Mukana jos ei mitään maata mullistavaa pääse tapahtumaan. Muutenkin ollaan tämä kesä siinä Petäjävesi-Keuruu-Jyväskylä akselilla.

Pitääpä tulla itsekkin tuohon Lahdesjärven abc:lle tuolloin 9.5, niin ei tarvitse yksisteen ajella jkl.n suuntaan.
thumbs-up.gif

smile_org.gif

thumbs-up.gif

kawis plus rakit
mico?
tupperwaari?

smile_org.gif

kait..mut kaaso voin olla, sulhanen ei ja ei mihnään tapaukses morsian
tounge.gif

juu..pitekää mulle silti paikkaa
062802jumpie_prv.gif
ok. meiltä puuttuu sulho ja morsio. mutta kaaso on ja ite voin olla bestmäni, no ei vaiskaan, ihan äijäheteromeiningillä sinne mennään.

Oi kerpele! Kuukausi aikaa ja kone & pyörä edelleen osissa. Noh, jos mä saisin itteeni niskasta kiinni ja pääsiäisen jälkeen alkais todenteolla kasaaminen.

Kannen ja ryhmän saanut koneistuksesta jo muuan viikko sitten, mutta nyt on iskenyt laiskuus
sad_orig.gif

Eiku! Sainhan mä eilen imukurkut sovitettua kanaviin
smile_org.gif
eli jotain kuitenkin..

- P

Jahas. Pitäsköhän tota syyshuoltoo pikkuhiljaa rupee harkitseen. Pääsis sit kokoontumisajoonkin ihan huolletulla pyörällä.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Pärrän pitäis saapua ke-to akselilla näillä näkymin
062802jumpie_prv.gif
(on sitä odotettukin jo) ja heti ottamaan tyypit tietysti. Mukana myös kokoontumisessa tuollon 9.5. kun kerta tässä ihan pitäjällä asustan. Täytyy käydä ottaa lämpöset jollain pätkällä, ettei kylmiltä tuu paikalle.

Multa jää toi Porista lähtö ja Tampereen kautta ajaminen väliin, mutta tulen aamulla Hämeenlinnasta
062802moto_prv.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back