• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki meeting 2k9

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja moukku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Nythän tämä kuulostaa hyvältä
buttrock.gif
Ei muuta kun Kuvalla nähdään!!

Tällä hetkellä ei osaa yhtään arvioida koska pyörä valmistuu, mut paikalle tullaan kyllä jos vaan on pultit taas momentissa.
talktohand.gif

Onko muuten pääkaupungistä lähtijöitä? Itse kovasti tulossa mikäli vain saa atomit kasattua pyöräksi ajoissa.
Kyllähän tuo tarkoitus olisi. Päivämatka eestaas
smile_org.gif
kyllä mäkin olisin tulos pääkaupunki seudulta ainakin melkeen =D ite ajattelin ajaa hämeen linnaan motarii siel pikku teitä padasjoelle ja siel jämsään ja siit jyväskylään
Ite pks:ta myös. Ajattelin kyllä ajella 4 tietä mahd. nopeasti jyväskylään  
tounge.gif
Itse en reittiä ole pahemmin miettinyt mutta jotenkin ajatus 300km moottoritietä ei sytytä. Joten jos joku PK-seudulta olisi lähdössä ja tietää noi pikkutiet vähän paremmin niin jos vain sopii niin voisin tulla yhtämatkaa. Pitkä päivä joka tapauksessa tulossa. Eniron mukaan kestäis 3,5 tuntia jos motarii pitkin menis. Jokunen kahvitaukokin on pakko pitää sillä mä ainakin tarviin sitä litkuu jos joutuu aikasin herää.
baaa.gif

Eniro hki-jyväskylä

hmm... mua rupes kiinnostaa tuo Liedon mopokirkkohärrrdelli, ihan vaan sen puolesta että se on Turkkusessa, eli siis about palmut kasvaa jo noin etelässä + siellä on ilmeisesti ihan järkyttävästi mopoja.

harmi että osuu samalle päivälle
sad_orig.gif
Joo, kyllähän NOIN etelässä voi olla jopa 2 astetta lämpöisempää kuin täällä keski-suomessa vai mitä lappia tää nyt on...

Onko muuten pääkaupungistä lähtijöitä? Itse kovasti tulossa mikäli vain saa atomit kasattua pyöräksi ajoissa.
Kyllähän tuo tarkoitus olisi. Päivämatka eestaas
smile_org.gif
kyllä mäkin olisin tulos pääkaupunki seudulta ainakin melkeen =D ite ajattelin ajaa hämeen linnaan motarii siel pikku teitä padasjoelle ja siel jämsään ja siit jyväskylään
Ite pks:ta myös. Ajattelin kyllä ajella 4 tietä mahd. nopeasti jyväskylään  
tounge.gif
Itse en reittiä ole pahemmin miettinyt mutta jotenkin ajatus 300km moottoritietä ei sytytä. Joten jos joku PK-seudulta olisi lähdössä ja tietää noi pikkutiet vähän paremmin niin jos vain sopii niin voisin tulla yhtämatkaa. Pitkä päivä joka tapauksessa tulossa. Eniron mukaan kestäis 3,5 tuntia jos motarii pitkin menis. Jokunen kahvitaukokin on pakko pitää sillä mä ainakin tarviin sitä litkuu jos joutuu aikasin herää.
baaa.gif

Eniro hki-jyväskylä
juu mä ainakin tiiän ton yhen reitin tai ainoo reitti minkä tiiän hyvin =D sitä meen ite yksin tai muittenkaa voishan se olla hyvä mennä yhessä kasassa täältä päin

hmm... mua rupes kiinnostaa tuo Liedon mopokirkkohärrrdelli, ihan vaan sen puolesta että se on Turkkusessa, eli siis about palmut kasvaa jo noin etelässä + siellä on ilmeisesti ihan järkyttävästi mopoja.

harmi että osuu samalle päivälle
sad_orig.gif
Kahdessa paikassa samaan aikaan oleminen on jotenkin vaan hankalaa
omg.gif

Jotain tuollaista ajattelin itse soveltaa, tuo on ns. vakioreitti ollu vuosikausia. Onhan siinä motaripyyhkäsyä Hämeenlinnaan asti, mutta siitä eteenpäin oikeen rattosaa päristelyä.

Jotain tuollaista ajattelin itse soveltaa, tuo on ns. vakioreitti ollu vuosikausia. Onhan siinä motaripyyhkäsyä Hämeenlinnaan asti, mutta siitä eteenpäin oikeen rattosaa päristelyä.
Tuo reitti oli itselläkin aina "vakiona" kun sukuloimassa kävi säynätsalossa... Joten ei yhtään hullumpi vaihtoehto.
smile_org.gif

Jos jonkusortin porukka lähtee Pk-Seudulta niin ilman muuta voin lähteä mukaan..
Eli nyt meitä olisi ainakin neljä jotka olisi lähdös tota kolmostietä pitkin hämeenlinnaan ja siitä sitten pikkupolkuja.

Mistä ois hyvä paikka lähteä? Kolmoistien alussa ois Ruskeasuon Teboili, Kehä ykkösen kohalla Pakilan Teboili ja Kehä kolmosen kohalla Petikon ABC? Itse kuitenkin ehdottaisin Keimolan Nesteen (Itä).

Lähtöaika joskus 7-8 aikaan?

Tuo reitti oli itselläkin aina "vakiona" kun sukuloimassa kävi säynätsalossa... Joten ei yhtään hullumpi vaihtoehto.  
smile_org.gif

Jos jonkusortin porukka lähtee Pk-Seudulta niin ilman muuta voin lähteä mukaan..
Eli nyt meitä olisi ainakin neljä jotka olisi lähdös tota kolmostietä pitkin hämeenlinnaan ja siitä sitten pikkupolkuja.

Mistä ois hyvä paikka lähteä? Kolmoistien alussa ois Ruskeasuon Teboili, Kehä ykkösen kohalla Pakilan Teboili ja Kehä kolmosen kohalla Petikon ABC? Itse kuitenkin ehdottaisin Keimolan Nesteen (Itä).

Ihan sama mistä lähdetään, ja monelta....
biggrin.gif

Eiköhän siihen letkaan saada muitakin, moukku saa ainakin luvan lähteä siihen joukkoon!
thumbs-up.gif

smile_org.gif

Ihan sama mistä lähdetään, ja monelta....
biggrin.gif

Eiköhän siihen letkaan saada muitakin, moukku saa ainakin luvan lähteä siihen joukkoon!
thumbs-up.gif
ite kannatan keimolaa kun tuun klaukkalasta =D tulis eestaas ajamista jos ajaisin hesaan

Mää lähden täältä Suntiolasta niin jokaiseen nuista ehdotuksista tulee kiertämistä... Mutta mitäpä sitä ei tekis sen takia että pääsee porukalla
062802moto_prv.gif

smile_org.gif

Jos vain kelit on kohdillaan eikä ilmaannu muitakaan esteitä, niin voisin kans liittyä remmiin...

...
...
Köh köh... "pikkupolkuja" niinkuin tiet 10, 24 ja E63/9?
crazy.gif

Itse Espoosta ajaisin motaria Lahteen ja Asikkala-Sysmä-Korpilahti eli Päijänteen itäpuolta.

Saapa nyt nähdä tuleeko tehtyä syrjähyppy johonkin muuhun merkkiin tänä kesänä. Voipi kyllä olla että muut tapahtumat vievät voiton joka tapauksessa tuohon aikaan vuodesta.

Lapsuudesta kokemuksia tuosta päijänteen reitistä, hienoja oli vaikka takapenkiltä vaan kattelin  
biggrin.gif

Eiks se oo sellasta silta maakaista silta jne meininkiä?  
tounge.gif
onhan siinä toi hämeenlinna jämsä väli aikalailla sellasta jos en väärin muista viime kesästä =D

...
...
Köh köh... "pikkupolkuja" niinkuin tiet 10, 24 ja E63/9?
crazy.gif

Itse Espoosta ajaisin motaria Lahteen ja Asikkala-Sysmä-Korpilahti eli Päijänteen itäpuolta.

Saapa nyt nähdä tuleeko tehtyä syrjähyppy johonkin muuhun merkkiin tänä kesänä. Voipi kyllä olla että muut tapahtumat vievät voiton joka tapauksessa tuohon aikaan vuodesta.
Ehdottomasti tätä reittiä, jos on aikaa.

Juu ja ite tapahtumassa mukana jos ei mitään äkkinäistä ilmaannu

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back