• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kawasaki meeting 2k9

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja moukku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
otan sen ainakin itelle ja neljä muuta koirille ei-allergista soppii tulla mukkaan. neljä ensimmäistä tietty soppii. taitaa olla 30€/nuppi/yö. vesivessa ja suihku ovat n. 500 m päässä. mico ja tupperwaari ainakin olisivat tulollaan, jos tuppe saa vapaata tjn. ja mahd. hane?
Jos ei mitään satu niin tulen.. Pitää ottaa allergia lääkkeitä nii ei se sitte koirat oo niin haitaksi  
smile_org.gif

E: ja tarvin yöpaikan vain la-su yölle jos kawabata on menossa jo perjantaista eteenpäin.

ok hane. jokainen voinee itse varata ja halutessaan maksaa ennakkoon yöpaikkansa tuosta mökistä. pitää vain laittaa sinne sp:tä. mä maksan vain oman punkkaamiseni. voi kans olla, että vain la-su yön otan, mutta jos pääsen perstaina ajoissa lähtemään, niin miksei sitäkin jo sitten.

Plaah. Hämeenlinnaan olisin voinut tullakkin, mutta jyväskylä jää nyt väliin, kun on pakko tulla kotiin illaksi hoitaa hepot.

Ellei nyt jotain ihan mieletöntä inspiraation pistosta jostain saa.

ghostface.gif
ghostface.gif

Huomasin tuossa juuri, että sattuupa samalle päivälle kuin Liedon motoristikirkko. Liedon motoristikirkko_2009
Pahus sentään.
Hallelujaa! Onneksi ei itseä nuo kirkot ja papin lörpötykset kiinnosta  
tounge.gif
+1
Niin. Itse ajattelenkin tuota tapahtumana, jossa on todella paljon motoristeja. Pyöriä on huikea määrä. En tiedä missä pyörätapahtumassa olisi vastaavaa määrää...

Huomasin tuossa juuri, että sattuupa samalle päivälle kuin Liedon motoristikirkko. Liedon motoristikirkko_2009
Pahus sentään.
Hallelujaa! Onneksi ei itseä nuo kirkot ja papin lörpötykset kiinnosta  
tounge.gif
+1
Niin. Itse ajattelenkin tuota tapahtumana, jossa on todella paljon motoristeja. Pyöriä on huikea määrä. En tiedä missä pyörätapahtumassa olisi vastaavaa määrää...
Juu
smile_org.gif
Itsekin olen pari kertaa ollu siinä alkukokoontumispaikas pälyilees muitte pyörii ja siitä yhteisajelus kirkol ja siitä suoraa kotio
biggrin.gif

Onhan tuolla tullu oltua ja ihan kirkossa saakka. Arvostan kyllä tapahtumaa, vaikkei ihan osu omiin arvoihin (vaikka kaikki uskoo aina johonkin).

Sikäli kyllä huono päivä, että on tuo kyllä kokemisen arvoinen reissu. Pyöriä oli sillon 3500 ja juttukavereista ei ollut pulaa...

Plaah. Hämeenlinnaan olisin voinut tullakkin, mutta jyväskylä jää nyt väliin, kun on pakko tulla kotiin illaksi hoitaa hepot.

Ellei nyt jotain ihan mieletöntä inspiraation pistosta jostain saa.

ghostface.gif
ghostface.gif
No tuu alkumatka tulevaisuudessa sovittavalle kokoontumispaikalle. Ei se kauheen kaukana Hämeenlinnasta oo.

lainaus:

"Hei
Riihihuipun hinta mökkinä on 30e. Jos taas haluaa aamiaisen, liinavaatteet, ja
saunapalvelut päätalolta se hinta on 30e hlö.
Ystävällisin terveisin xxx-xxxxx"

varasin mökin. kun joku sinne kuitenkin on tulossa, niin annoin koodinimen 'kawabata' että löytää oikeaan mökkiin. tuo ei ole kallis, jos yks tulee mun lisäksi, niin se on 15€ per nuppi. kolmas pudottaa jo 10€ ja niin edelleen.

ps. kirkkoni on siellä missä kenkäni ja sieluni lepää ja kattoni taivas ellei mökkiä ole tai telttaa. kawamiitinki on kuitenkin uskontovapaa tapahtuma, vaikkei me sinne ählämeitä huolittaisi, ainakaan samaan mökkiin, hehiö.

ps. pelkän saunan aattelin ainakin itelle ottaa lauantaille. se lienee vielä eri maksulla neuvoteltavissa, ainakin kelpaa jos on n. vitosen per nuppi se sauna. onhan se hiostavien koeajojen päälle mukava siemaista pari kaljaa ja saunoa.

varasin mökin. kun joku sinne kuitenkin on tulossa, niin annoin ps. pelkän saunan aattelin ainakin itelle ottaa lauantaille. se lienee vielä eri maksulla neuvoteltavissa, ainakin kelpaa jos on n. vitosen per nuppi se sauna. onhan se hiostavien koeajojen päälle mukava siemaista pari kaljaa ja saunoa.
Tulossa ollaan...

ok. mico on siis ainakin yksi nk. varma tulija mökkiin.
Mä tuun morjenstaan teitä sinne mökille
biggrin.gif
tai noh, sitten pitäs saada kuljetus pärrällekin pois, sillä meikäläisen "simailut" menee kuitenkin siihen, ettei seuraavana päivänä pärrään kosketa.. Varsinkin jos sattuu kunnon juttuseuraa
smile_org.gif

Noh, jos pärrä kasassa niin miitingissä nähdään. Hemmetin mukava nähdä henkilöitä nimimerkkien takaa ihan livenä!

- P

Tiedoksi miettijöille, Mänttä - Jämsä välinen pätkä on ihan kohtuu hyvässä kunnossa, parissa kohtaa 30km matkalla tiessä on halkeamia ja pari kuoppaakin taitaa olla. Huomaa kyllä ennen kuin osuu. Ajan väliä päivittäin työmatkana niin on tullut turhankin tutuksi ja onhan se ihan mukava kohtuu mutkainen cruisailu reitti.

Näyttäis osuvan tuo 9.5 yövuoroksi joten täytynee tulla itsekkin täältä Jämsästä pyörähtämään päivällä ainakin kuvalla.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back